Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (612)
- Wiedza (270)
- Kalendarz (1025)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Dysproporcje cenowe na terenie UE w 2023 roku
Według danych Eurostat, w 2023 roku występowały różnice w kosztach ponoszonych przez Europejczyków.
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – czerwiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułKultura biznesu we Francji
Skuteczne prowadzenie biznesu we Francji wymaga zrozumienia unikalnych aspektów francuskiej kultury
WydarzenieWspółpraca z sektorem publicznym w Szwecji – trendy, możliwości, wyzwania, …
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Współpraca z sektorem publicznym w Sz…
WydarzenieGITEX 2024
GITEX to największe wydarzenie technologiczne, organizowane już od 41 lat, obejmujące głównych gracz…
-
Artykuł
E-commerce w Polsce wciąż silny. W kwietniu z 14,2% wzrostem r/r
W kwietniu 2024 r. wartość sprzedaży e-commerce wzrosła o 14,2% r/r.
Artykuł8 edycja programu akceleracyjnego BIND 4.0 dla międzynarodowych startupów
W 7 edycji polski startup dotarł do finału.
ArtykułPrzygotowania udziału Polski do Expo 2025 wkraczają w kluczową fazę
Do rozpoczęcia Wystawy Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai pozostało już mniej niż 300 dni.
Artykuł15 mld euro nadwyżki europejskiej strefy handlowej
Eksport towarów ze strefy euro w kwietniu 2024 roku wyniósł ponad 247 miliardów euro,
ArtykułBrazylijska Kompania Kolei Miejskich – przetarg na szyny kolejowe
Przetarg na zakup szyn kolejowych TR-45 i TR-57 do Brazylii.
-
Artykuł
20 lat członkostwa w UE: PKB Polski wyższe o 40 proc.
Nowy raport PIE potwierdza polski skok cywilizacyjny od 2004 roku.
ArtykułWarszawa wśród liderów rankingu Oxford Economics
2. miejsce wśród najszybciej rozwijających się europejskich miast
ArtykułKultura biznesu w Chile
Chilijczycy bardzo cenią organizację pracy w krajach Europy Zachodniej.
-
Wydarzenie
Biznes holenderski i flamandzki w Polsce
Okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
WydarzeniePAIH Forum Biznesu 2024
PAIH Forum Biznesu to wydarzenie organizowane dla sektora MŚP i jego partnerów – przedstawicieli reg…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Equip’Hotel 2024 w Paryżu
Targi wyposażenia, modernizacji i aprowizacji hoteli oraz restauracji zaliczane są do największych w…
WydarzenieWebinarium „Rynek spożywczy w Chile – szanse dla polskich eksporterów”
KOWR zaprasza przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego, na webinarium poświęcone rynkowi Chile
WydarzenieUmowy handlowe, INCOTERMS, cła dla eksporterów z woj. dolnośląskiego
Przedsiębiorcy z województwa dolnośląskiego poznają solidne podstawy do działań eksportowych na glob…
-
Instytucja
Polska Agencja Kosmiczna
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
Oferta wsparciaKonsultacje, kojarzenie partnerów do konsorcjum międzynarodowego i partners…
Oferta Branżowych Punktów Kontaktowych odpowiada na potrzeby polskich firm, otoczenia biznesu i inst…
Oferta wsparciaHorizon4Poland
Dzięki udziałowi w wydarzeniu Horizon4Poland dowiesz się, który BPK najlepiej wesprze Twoje potrzeby…
InstytucjaBranżowe Punkty Kontaktowe Koordynator (BPK Koordynator)
Branżowe Punkty Kontaktowe (BPK) wspierają przedsiębiorców i naukowców w ubieganiu się o unijne środ…
Oferta wsparciaAtlas Kompetencji Saksońsko-Polskiego Pogranicza
Cyfrowy atlas kompetencji to platforma internetowa dla przedsiębiorstw, placówek badawczo-rozwojowyc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.