Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (802)
- Wiedza (367)
- Kalendarz (1435)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Artykuł
Polskie start-upy: Potencjał i wyzwania ekspansji zagranicznej
Aż 91 proc. polskich start-upów planuje rozwój na rynkach zagranicznych
ArtykułPolska przejęła prezydencję w Radzie Unii Europejskiej
Polska prezydencja odbywa się pod hasłem „Bezpieczeństwo, Europo!”
ArtykułKondycja polskiej gospodarki w 2025 roku – prognozy PIE
W 2024 r. tempo wzrostu PKB wyniesie 3,6 proc., co stawia Polskę na 3. miejscu w UE
WydarzenieNabór śląskich przedsiębiorstw na Targi MIPIM 2025
MIPIM to najważniejsze wydarzenie branżowe o globalnym zasięgu, dedykowane szeroko pojętemu rynkowi …
-
Artykuł
Dołącz do spotkań b2b podczas TAIWAN EXPO in Europe
Hybrydowe spotkania b2b odbędą się w dniach 10-12 czerwca 2024 r.
ArtykułPolska na 27. miejscu w rankingu Wskaźnik Bogactwa Narodów
Maleje dystans do gospodarek Portugalii i Estonii
ArtykułNowy kurs Akademii PARP – „Tworzenie marki krok po kroku”
Akademia PARP wprowadza na swoją platformę edukacyjną nowy kurs online
ArtykułPolska w czołówce najbardziej atrakcyjnych inwestycyjnie krajów w Europie
W tegorocznym rankingu Polska awansowała aż o 10 pozycji
-
Artykuł
Czy handel internetowy jest ekologiczny?
Handel internetowy w ostatnich latach przeszedł gigantyczną metamorfozę. Pandemia Covid-19 niejako w…
ArtykułInwestycje w Ameryce Łacińskiej
Region Ameryki Łacińskiej jest często pomijany nie tylko przez polskich eksporterów, ale także inwes…
ArtykułRynek kosmetyczny w Singapurze – pytania i odpowiedzi
Singapur jest kluczowym miejscem ekspansji dla większości światowych producentów kosmetyków. Mieszka…
ArtykułNaming na eksport
Jeśli rozpoczynasz działalność, wprowadzasz nowy produkt lub usługę na rynek, powinieneś liczyć się …
ArtykułSztuka negocjacji: kultury monochroniczne i polichroniczne
Zagadnienie czasu i stosunek do niego jest kolejnym czynnikiem podziału kulturowego. W biznesie, gdz…
-
Wydarzenie
Międzynarodowe Targi My TexStyle 2025
My TexStyle 2025 zgromadzi wystawców z 5. kontynentów, w tym z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Niemiec…
WydarzenieMisja gospodarcza w czasie targów Hannover Messe 2025
Wyjazd dedykowany firmom z sektora zaawansowanych technologii, mechaniki, elektrotechniki, przemysłu…
WydarzenieTajwańsko-polskie webinarium i spotkania b2b
Wydarzenie ma na celu rozwijanie współpracy między polskimi a tajwańskimi firmami z sektora elektron…
WydarzenieFinansowanie działalności gospodarczej przez BGK
Wideokonferencja poświęcona będzie możliwościom finansowania działalności gospodarczej za pośrednict…
WydarzenieWebinarium „Reforma unii celnej. Nowy Unijny Kodeks Celny – e-commerc…
Celem webinarium „Reformy Unii Celnej w zakresie e-commerce” jest omówienie kolejnych instytucji cel…
-
Instytucja
APPLiA
APPLiA to związek pracodawców AGD reprezentujący producentów i importerów AGD w Polsce. APPLiA Polsk…
InstytucjaPolska Izba Spedycji i Logistyki
Polska Izba Spedycji i Logistyki zrzesza przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarcza polega…
InstytucjaPolska Izba Gospodarcza Importerów Eksporterów i Kooperacji
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji od 1995 r. reprezentuje interesy przeds…
InstytucjaIzba Gospodarcza „FARMACJA POLSKA”
Izba Gospodarcza „FARMACA POLSKA” jest największą organizacją branżową działającą od 30 lat, zrzesza…
Oferta wsparciaPomorski Broker Eksportowy
Pomorski Broker Eksportowy to projekt wspierający działania eksportowe firm z województwa pomorskieg…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.