Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Wiedza (321)
- Kalendarz (1288)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
„E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, Warszawa
Bezpłatne szkolenie o cross-border e-commerce dla MŚP z województwa mazowieckiego
WydarzenieŁÓDŹ: Miasto – Przestrzeń dla biznesu IX edycja
Rola partnerstw pomiędzy miastami, regionami i biznesem z Polski i Ukrainy w procesie odbudowy Ukrai…
ArtykułSprzedaż online w sierpniu br. pozostawia wiele do życzenia
Polscy e-klienci wydali w sierpniu 2024 roku aż o 8,3 proc. mniej niż w lipcu
ArtykułRaport „The Professional Electronics, Microelectronics and Photonics Sector…
Polskie firmy coraz szerzej wykorzystują swój potencjał
ArtykułRaport „The Medical Devices and Pharma sector in Poland”
Sektor wyrobów medycznych i farmaceutycznych to jedna z najważniejszych dziedzin polskiej gospodarki
-
Artykuł
Regionalne Biuro Handlowe PAIH w Lublinie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Olsztyn
Olsztyn charakteryzuje się ogromnym potencjałem ekonomicznym i edukacyjnym
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Lublin
Lublin to jeden z czołowych ośrodków branży informatycznej w kraju
-
Artykuł
Czechy e-handlem stoją. To szansa dla polskich firm
Zaledwie 5 proc. polskich firm sprzedających towary online wysyła je za granicę. E-handel zyskuje je…
ArtykułCzy jesteśmy gotowi wyjść poza granice? Raport
Zapraszamy do zapoznania się raportu z 2021 roku na temat postaw nieeksportujących polskich przedsię…
ArtykułNa co jest popyt w Indiach?
Zanim zainwestujesz w ekspansję na rynku indyjskim, dowiedz się jakie produkty i technologie mają ta…
ArtykułStereotypy i mity: opieszałe inwestycje na rynkach Ameryki Łacińskiej
Moje doświadczenie wskazuje, że główną barierą jest bardzo słaba znajomość tamtego regionu i kierowa…
ArtykułWirtualne Targi Wodorowe PAIH – Budujemy Otwartą Gospodarkę Wodorową
Wodór coraz mocniej przenika do świadomości społeczeństw jako nośnik energii w niedalekiej przyszłoś…
-
Wydarzenie
Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii –…
WydarzenieMisja Gospodarcza do Turcji
Cele misji to: rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych i nawiązanie kontaktów z organiza…
WydarzenieChina International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
-
Oferta wsparcia
Polsko-norweska współpraca bilateralna
Nawiązanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami z Polski i Norwegii z branż zielonych i niebieskich …
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Oferta wsparciaGwarancja bankowa
Gwarancja bankowa to samodzielne zobowiązanie banku do zapłaty wskazanej kwoty beneficjentowi gwaran…
Oferta wsparciaWykup wierzytelności eksportowych
Wykup wierzytelności eksportowych zapewnia zwiększenie płynności eksportera i uatrakcyjnia jego ofer…
Oferta wsparciaKredyt dla banku nabywcy
Kredyt dla banku nabywcy umożliwia importerowi uzyskanie finansowania na zakup polskich towarów i us…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.