Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (802)
- Wiedza (367)
- Kalendarz (1435)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Wydarzenie
7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP w Bydgoszczy
Jak wdrożyć raportowanie niefinansowe w firmie
WydarzenieKonferencja „POSTAW NA EKSPORT” w kujawsko-pomorskim
Zaproszenie dla regionalnych przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy chcą rozwijać działalność ekspor…
WydarzenieDotacje na usługi rozwojowe dla dolnośląskich firm
Termin składania formularzy zgłoszeniowych rozpoczyna się 6 stycznia 2025
WydarzenieStoisko narodowe na targach Cosmoprof w Bolonii
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach kosmetycznych Cosmoprof Bologna, które odbędą się w…
WydarzenieStoisko narodowe na targach Boot Düsseldorf 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału na stoisku narodowym na targach Boot Dusseldorf, które odbędą…
-
Artykuł
Umowa o wolnym handlu UE-Nowa Zelandia wchodzi w życie
Importerzy unijni będą mogli korzystać z preferencyjnego traktowania taryfowego
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – kwiecień 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – kwiecień 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe w Rzeszowie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułSpadek zawinięć do polskich portów w I kwartale br.
Mimo globalnych trudności polskie porty radzą sobie z adaptacją do nowych warunków
-
Artykuł
Sztuka negocjacji: kultury ekspresyjne i powściągliwe
Negocjacje między kulturami emocjonalnymi a powściągliwymi bywają trudne. Wynika to z niezrozumienia…
ArtykułRynek alkoholi w Ameryce Łacińskiej
Kraje Ameryki Łacińskiej są znane z produkcji różnego typu alkoholi. W Polsce (i nie tylko) powszech…
ArtykułKultura biznesu w Korei Południowej
Jedną z istotniejszych kwestii, która wpływa na możliwość osiągnięcia sukcesu biznesowego w Korei Po…
ArtykułSenegal – co eksportować i w co inwestować?
Senegal jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski w Afryce Zachodniej. Dominującą po…
ArtykułKultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
-
Wydarzenie
Podsumowanie cyklu „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo…
Podczas seminarium podsumowującego cykl webinarów zostanie przedstawionych wiele ciekawych i przydat…
WydarzenieKonferencja E-commerce B2B
Konferencja adresowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów sprzedaży i …
WydarzenieXIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego
W programie Kongresu m.in. prezentacja danych i prognoz rynkowych oraz przemysł i rynek motoryzacyjn…
WydarzenieVI Forum Gospodarcze w Krośnie
W programie Forum m.in. możliwości wsparcia lokalnych przedsiębiorców oraz prezentacja szanse ekspor…
-
Artykuł
Nabór II/2021: Malezja, Arabia Saudyjska, Tajwan
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
PoradnikWsparcie eksportu – gdzie zwrócić się o pomoc?
W Polsce funkcjonuje bardzo wiele instytucji i organizacji, które mogą w istotny sposób pomóc ekspor…
ArtykułZadbaj o szczegóły! Ważne informacje
W tej części portalu przedstawiamy Państwu zbiór najważniejszych oraz praktycznych informacji pomocn…
InstytucjaZwiązek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan
Reprezentuje interesy gospodarcze i społeczne pracodawców sektora odzieżowego, skórzanego i tekstyln…
InstytucjaStowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM)
SDCM angażuje się we współpracę z krajowymi i zagranicznymi podmiotami sektora publicznego i prywatn…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.