Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (802)
- Wiedza (367)
- Kalendarz (1435)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Artykuł
Polska trzecim eksporterem bombek w Europie
Wartość eksportu bombek świątecznych z Polski w 2023 roku wyniosła 68,2 mln euro
ArtykułPolska w europejskiej czołówce eksporterów choinek
W 2023 r. Polska wyeksportowała roku ponad milion żywych choinek
ArtykułPolska na BIG 5 2024 w Dubaju
Na stoisku narodowym PARP wspierała promocję ponad 40 polskich przedsiębiorstw
ArtykułPolskie i europejskie mikrofirmy
Wyzwania, potencjał i kierunki rozwoju krajowych mikroprzedsiębiorstw
ArtykułNowa Komisja Europejska na lata 2024-2029
Priorytety nowej KE to bezpieczna i konkurencyjna Unia Europejska
-
Artykuł
Otwarcie RBH w Rzeszowie już w piątek
PAIH zaprasza na konferencję z okazji otwarcia nowego Regionalnego Biura Handlowego
ArtykułKonkurs Ekspozycja Roku 2023 rozstrzygnięty
Poziom zgłaszanych projektów i prezentowanych ekspozycji jest coraz wyższy
ArtykułRaport FDI Confidence Index 2024
Polska awansuje w rankingu atrakcyjności inwestycyjnej na 23 miejsce!
-
Artykuł
Senegal – perspektywiczny rynek dla sektora budowlanego
Sektor budownictwa i robót publicznych (w skrócie BTP) odgrywa ważną rolę w gospodarce Senegalu. Bra…
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Poznanie i zrozumienie różnic kulturowych w biznesie może okazać się kluczowe dla nawiązania owocnej…
ArtykułPrzemysł 4.0 – podstawowe informacje
Czym jest przemysł 4.0? Jaki ma wpływ na funkcjonowanie MŚP? Jak się przygotować do wdrożenia jego z…
ArtykułReligia od kuchni: produkty koszerne
Judaizm należy do grupy najbardziej znaczących religii świata. Według danych The Jewish Agency for I…
ArtykułFrancja – dojrzały rynek europejski
Francja to dziś trzecia co do wielkości gospodarka w Europie i siódma co do wielkości gospodarka na …
-
Wydarzenie
RetailTec Congress 2024
Celem RetailTec Congress jest wspieranie sektora retail w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian w…
WydarzenieRozwój biznesu w krajach DACHL, Francji i Beneluksu
Konferencja dla małopolskich przedsiębiorców poświęcona ekspansji na rynki niemieckojęzyczne oraz d…
WydarzenieŚniadanie biznesowe z PAIH w Nowej Soli
Wydarzenie dedykowane jest głównie małym i średnim przedsiębiorcom z Woj. Lubuskiego zainteresowanym…
WydarzenieMeat & Grill Days 2024
Największe targi branży mięsnej w Grecji obejmujące także systemy chłodzenia mięsa, maszyny oraz urz…
WydarzenieDoing Business in Canada
Udział w webinarium pozwoli dowiedzieć się jak wyeksportować produkt do Kanady, poznać kanały dystry…
-
Instytucja
Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego
Poszukiwanie potencjalnych partnerów w różnych rejonach świata, są to m. in. Producenci, firmy handl…
InstytucjaPolska Grupa Motoryzacyjna (PGM)
Jest pierwszym w Polsce stowarzyszeniem, zrzeszającym wyłącznie polskich producentów części i akceso…
InstytucjaKrajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza (KRD-IG)
Promuje polską branżę drobiarską za granicą oraz wspieramy rozwój eksportu i wzmacnia rozpoznawalnoś…
InstytucjaIzba Gospodarcza Handlowców, Przetwórców Zbóż i Producentów Pasz
Jest organizacją reprezentującą sektor zbóż i pasz oraz dodatków paszowych. Działa między innymi na …
InstytucjaIzba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba)
Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymian…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.