Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (802)
- Wiedza (367)
- Kalendarz (1435)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Wydarzenie
BATTERY FORUM Poland 2025
BATTERY FORUM Poland 2025 to nie tylko targi, ale również międzynarodowa konferencja branży energii …
WydarzenieWebinarium KIG: „PANAMA – brama dla biznesu”
Podczas webinarium dowiedzą się Państwo jak wielką rolę odgrywa Panama, niewielki kraj, jako brama d…
WydarzenieWebinarium KIG: Salwador – nowy kierunek dla biznesu
Podczas webinarium dowiedzą się Państwo jakie możliwości biznesowe oferuje rynek Salwadoru, w tym pr…
WydarzenieLubelskie na wydarzeniu targowo-wystawienniczym na INTERZUM 2025
Celem udziału w INTERZUM 2025 jest rozwój kontaktów biznesowych oraz ekspansja na rynki zagraniczne …
WydarzenieLubelska misja gospodarcza do Amsterdamu
Misja gospodarcza do Amsterdamu ma na celu wzmocnienie potencjału eksportowego firm z sektora MŚP z …
-
Artykuł
Odporność polskiego eksportu na globalne spowolnienie
Roczny wzrost wartości i wolumenu eksportu wyniósł po 1,4 proc.
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe PAIH w Lublinie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Olsztyn
Olsztyn charakteryzuje się ogromnym potencjałem ekonomicznym i edukacyjnym
-
Artykuł
Rynek kosmetyczny w Japonii
Japoński rynek kosmetyczny jest trzecim największym na świecie, tuż po USA i Chinach. W 2021 r. jego…
ArtykułMiędzynarodowy charakter transportu intermodalnego
Wzrost wolumenu handlu internetowego w okresie pandemii i tuż po przyczynił się pośrednio do rozwoju…
ArtykułDominikana – kraj o wielu twarzach gospodarczych
Dominikana przez bardzo długi czas była uważana za kraj monokulturowy, którego gospodarka opierała s…
ArtykułRynki nordyckie – o czym należy wiedzieć?
Kraje północy Europy łączy wspólna historia, kultura i tradycja nordycka. Do tego obszaru zaliczamy …
ZagadnieniePrzegląd Makroekonomiczny
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami analitycznymi na temat makroekonomicznej sytuacji Polski!…
-
Wydarzenie
Jak rozpocząć e-eksport
Bezpłatne szkolenie „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, może być okazją do rozpoczęcia …
WydarzenieEuropejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2024
EKMŚP to wydarzenie dedykowane firmom z sektora MŚP, będące okazją do wymiany wiedzy, inspiracji ora…
WydarzenieZabezpieczanie ryzyka walutowego w firmie
Szkolenie dla przedsiębiorców prowadzących działalność eksportową, importową i posługujących się zag…
WydarzenieKazakhstan Global Investment Roundtable 2024
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Kazakhstan Global Investment Roundtable 2024 jest „Zapewnieni…
WydarzenieVIII Forum Biznesowe Pogranicza
Tegoroczne forum pod hasłem „Przedsiębiorstwa Przyszłości”, skupi się na najważniejszych technologia…
-
Oferta wsparcia
Kredyt dla banku nabywcy
Kredyt dla banku nabywcy umożliwia importerowi uzyskanie finansowania na zakup polskich towarów i us…
Oferta wsparciaKredyt dla nabywcy (buyer’s credit)
Kredyt eksportowy udzielany jest zagranicznym spółkom – nabywcom polskich dóbr i usług – w ramach pr…
Oferta wsparciaKredyt na finansowanie eksportu
Prefinansowanie kontraktów eksportowych polskich spółek, zabezpieczone m.in. gwarancją KUKE (w wysok…
Oferta wsparciaKredyt na ekspansję zagraniczną
Długoterminowy kredyt inwestycyjny przeznaczony na finansowanie zagranicznych projektów inwestycyjny…
Oferta wsparciaAkredytywa dokumentowa
Akredytywa dokumentowa jest instrumentem wsparcia eksportu, zabezpieczającym transakcje handlowe. Z …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.