Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Wiedza (319)
- Kalendarz (1286)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-lipiec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 16,3 mld PLN
WydarzenieBiznes Forum & Gala LKB 2024
Biznes Forum & Gala LKB 2024 została objęta patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
WydarzenieBeauty + Health & Wellness Manila 2024
Udział w Beauty + Health & Wellness Manila 2024 to szansa na ekspansję eksportu polskiej branży kosm…
ArtykułGlobalny handel towarami w 2024 roku
Średni wzrost kwartalny w ostatnich dwóch kwartałach wyniósł 0,7 proc.
ArtykułZniesienie zakazu importu produktów drobiowych z Polski do Kirgistanu
Decyzja o zniesieniu zakazu została podjęta na skutek poprawy sytuacji epidemiologicznej
-
Artykuł
Grupa Wyszehradzka znaczącym eksporterem na niemiecki rynek
W 2023 r. państwa V4 zwiększyły swój udział w niemieckim imporcie towarów o blisko 2 pkt. proc.
ArtykułInwestycja polskiej firmy w wodór i amoniak w Mauretanii
Całkowity koszt przedsięwzięcia szacowany jest na 1,5 mld USD
ArtykułGala podsumowująca inwestycje zrealizowane przy wsparciu PAIH w 2023 roku
W 2023 roku z udziałem PAIH zakończone zostały 74 projekty inwestycyjne o wartości 7,4 mld euro
-
Artykuł
Efektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w …
RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w…
-
Wydarzenie
5. Polsko-Katarskie Forum Nowych Technologii
Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Ministerstwo Rozwoju i Technologii oraz Ambasada Rzeczpospolitej…
WydarzenieRekrutacja na targi SUDBACK (Stuttgart, Niemcy)
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z branży spożywczej do udziału w Międzynarodowych Specj…
WydarzenieSter na eksport na Międzynarodowe Targi WindEnergy Hamburg 2024
Wyjazd dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza Zachodniego prowadzących działalność w…
WydarzenieSter na eksport – w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodni…
Wyjazd na targi SMM Hamburg 2024 dedykowany jest dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Pomo…
-
Oferta wsparcia
Polskie Stoiska Narodowe (PSN) na międzynarodowych targach przemysłu
Promocja Polski jako miejsca organizacji wydarzeń biznesowych poprzez organizację polskich stoisk n…
Oferta wsparciaPolskie Stoiska Narodowe (PSN)
Organizacja polskich stoisk narodowych na międzynarodowych targach turystycznych w kraju i poza jego…
Oferta wsparciaUsługa „pro-eksport”
W ramach usługi pro-eksport przedsiębiorcy podkarpaccy mogą pozyskać szareg informacji na temat pote…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów działające przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarp…
InstytucjaCentrum Inicjatyw Gospodarczych – Urząd Marszałkowski Województwa Zac…
Centrum Inicjatyw Gospodarczych to jeden z wydziałów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniop…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.