Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (829)
- Wiedza (400)
- Kalendarz (1507)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – prowadzenie biznesu w Meksyku w obliczu globalnych …
Szanse i wyzwania dla prowadzących biznes w Meksyku, w jednym z najbardziej rozwiniętych gospodarczo…
ArtykułE-handel kolejny rok z rzędu potwierdza swoją rosnącą pozycję
W grudniu 2024 roku obroty w handlu detalicznym były o 9,7 proc. wyższe niż w listopadzie
ArtykułJak zmienia się branża TSL – finansowe wyzwania i trendy na 2025 rok
Sprawne zarządzanie budżetem i wykorzystanie zaawansowanych narzędzi priorytetowe dla branży TSL
WydarzenieFeira Hospitalar 2025
PAIH zaprasza krajowe firmy do współtworzenia polskiego stoiska i udziału w targach Feira Hospitalar…
WydarzenieIntertraffic Americas 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do współtworzenia polskiego stoiska na targach Intertraffic Americas 202…
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – kwiecień 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe w Rzeszowie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułSpadek zawinięć do polskich portów w I kwartale br.
Mimo globalnych trudności polskie porty radzą sobie z adaptacją do nowych warunków
ArtykułPolskie rozwiązania AI z sektora cyberbezpieczeństwa
70 proc. polskich firm doświadczyło incydentów cybernetycznych
Oferta wsparciaInwestycje w dywersyfikację działalności sektora HoReCa
Nabór do konkursu trwa od 6 maja do 5 czerwca 2024 r.
-
Artykuł
Religia od kuchni: certyfikat koszerności a prądy w judaizmie
W judaizmie istnieją 3 podstawowe prądy: judaizm ortodoksyjny, konserwatywny i reformowany. O ile ce…
ArtykułTargi narzędziem rozwoju regionów
W poprzednim artykule „Targi – dźwignia eksportu i nośnik polskiej marki”, przedstawiłam korzyści wy…
ArtykułEksport jabłek do Wietnamu
Siedem lat temu Wietnam otworzył się na import jabłek z Polski. Od tego czasu kraj ten pozostaje nas…
ArtykułBezpieczni w sieci – sektor cyberbezpieczeństwa
Czym jest cyberbezpieczeństwo? Dlaczego jest takie ważne? Jak duży jest to rynek? Kto zajmuje się n…
Artykuł1, 2, 3… Cyfrowy świat patrzy! Czyli co słychać w branży gamingowej?
Polski sektor gamingowy rozwija się dynamicznie. Wartość przychodów z produkcji z roku na rok rośnie…
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach ENEX 2025 w Tokio
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości organizuje stoisko narodowe podczas targów ENEX w Japonii….
WydarzenieŚniadanie Biznesowe z PAIH w Chełmie
W programie wydarzenia m.in. Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych
WydarzeniePolsko-Tajwańskie Forum Współpracy Gospodarczej
Zaproszenie jest w szczególności kierowane do przedsiębiorców działających w branżach IT/ICT, spożyw…
WydarzenieSpotkanie Biznesowe z PAIH w Kotlinie
Główne tematy wydarzenia to możliwości wsparcia dla lokalnych przedsiębiorców
WydarzeniePolsko-Ukraińskie spotkania b2b i webinarium
Cel wydarzenia to rozwijanie współpracy między polskimi i ukraińskimi firmami z sektora zielonych t…
-
Oferta wsparcia
Kredyt dla nabywcy (buyer's credit)
Kredyt eksportowy udzielany jest zagranicznym spółkom – nabywcom polskich dóbr i usług – w ramach pr…
Oferta wsparciaKredyt na finansowanie eksportu
Prefinansowanie kontraktów eksportowych polskich spółek, zabezpieczone m.in. gwarancją KUKE (w wysok…
Oferta wsparciaKredyt na ekspansję zagraniczną
Długoterminowy kredyt inwestycyjny przeznaczony na finansowanie zagranicznych projektów inwestycyjny…
Oferta wsparciaAkredytywa dokumentowa
Akredytywa dokumentowa jest instrumentem wsparcia eksportu, zabezpieczającym transakcje handlowe. Z …
Oferta wsparciaOrganizacja spotkań B2B polskich i zagranicznych przedsiębiorców
Organizacja spotkań B2B.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.