Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (828)
- Wiedza (400)
- Kalendarz (1503)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Polskie porty morskie w 2024 roku
W minionym roku liczba przeładunków kontenerowych wzrosła o ponad 9 proc.
ArtykułNowe zasady zgłaszania przewozów międzynarodowych w SENT od 2025 r.
Polskie podmioty zwolnione z obowiązku zgłoszenia
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – styczeń 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieWarsztaty dla startupów – budowanie strategii internacjonalizacji
Zdobądź praktyczną wiedzę i narzędzia do planowania ekspansji na rynki zagraniczne
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-listopad 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 6,4 mld PLN
-
Artykuł
Nowy kierunek eksportowy dla polskiej wołowiny
Polscy hodowcy bydła będą mogli już eksportować wołowinę do Algierii
ArtykułArabia Saudyjska znosi cła na produkty przemysłowe
Decyzja wchodzi w życie 1 kwietnia 2024 r.
-
Artykuł
Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
-
Wydarzenie
Doing Business in Canada
Udział w webinarium pozwoli dowiedzieć się jak wyeksportować produkt do Kanady, poznać kanały dystry…
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzeniePhiloxenia-Hotelia 2024
Podczas tegorocznej edycji targów Philoxenia-Hotelia w Salonikach Ambasada RP w Atenach zorganizuje …
WydarzenieInauguracja projektu Polskie Mosty Technologiczne FENG 2021-2027
Podczas wydarzenia m.in. „Biznes w Chinach – jak prowadzić interesy w Kraju Smoka”
WydarzenieŚniadanie biznesowe z PAIH w Legnicy
Podczas wydarzenia będzie można m.in. porozmawiać z przedstawicielami Zagranicznych Biur Handlowych …
-
Artykuł
Nabór II/2018: Japonia, Chiny, Wietnam
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór II/2019: Norwegia, Rosja, Ukraina
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2019: Australia, Indie, Izrael
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór III/2019: Algieria, Egipt, RPA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.