Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (828)
- Wiedza (399)
- Kalendarz (1503)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Nowe zasady zgłaszania przewozów międzynarodowych w SENT od 2025 r.
Polskie podmioty zwolnione z obowiązku zgłoszenia
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – styczeń 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieWarsztaty dla startupów – budowanie strategii internacjonalizacji
Zdobądź praktyczną wiedzę i narzędzia do planowania ekspansji na rynki zagraniczne
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-listopad 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 6,4 mld PLN
WydarzenieWarsztaty dla MŚP „Ścieżka SMART” w Gdańsku
Warsztaty dedykowane są firmom, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zwiększać…
-
Artykuł
Nowy kierunek eksportowy dla polskiej wołowiny
Polscy hodowcy bydła będą mogli już eksportować wołowinę do Algierii
ArtykułArabia Saudyjska znosi cła na produkty przemysłowe
Decyzja wchodzi w życie 1 kwietnia 2024 r.
-
Artykuł
W Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
RaportEksport mebli do Kanady szansą dla polskich producentów
Istnieje wiele powodów dla których warto rozważyć eksport mebli na rynek kanadyjski. Polscy producen…
-
Wydarzenie
Doing Business in Canada
Udział w webinarium pozwoli dowiedzieć się jak wyeksportować produkt do Kanady, poznać kanały dystry…
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzeniePhiloxenia-Hotelia 2024
Podczas tegorocznej edycji targów Philoxenia-Hotelia w Salonikach Ambasada RP w Atenach zorganizuje …
WydarzenieInauguracja projektu Polskie Mosty Technologiczne FENG 2021-2027
Podczas wydarzenia m.in. „Biznes w Chinach – jak prowadzić interesy w Kraju Smoka”
WydarzenieŚniadanie biznesowe z PAIH w Legnicy
Podczas wydarzenia będzie można m.in. porozmawiać z przedstawicielami Zagranicznych Biur Handlowych …
-
Artykuł
Nabór II/2018: Japonia, Chiny, Wietnam
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór II/2019: Norwegia, Rosja, Ukraina
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2019: Australia, Indie, Izrael
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór III/2019: Algieria, Egipt, RPA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.