Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Kalendarz (1286)
-
Wydarzenie
Brussels Furniture Fair 2024
Rekrutacja MŚP z województwa łódzkiego na targi meblowe Brussels Furniture Fair 2024
ArtykułWizyta premiera Indii w Polsce
Pierwsza od 45 lat, ważna dla współpracy gospodarczej i handlowej
ArtykułPolska umacnia pozycję jednego z największych eksporterów drobiu na świecie
Jesteśmy na 1. miejscu w Unii Europejskiej i 3. na świecie
ArtykułSukcesy polskich portów w pierwszym półroczu 2024 roku
Porty obsłużyły 1 557 603 TEU – o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2023 r.
WydarzenieŁÓDŹ: Miasto – Przestrzeń dla biznesu
Partnerstwo i biznesem z Polski i Ukrainy dla odbudowy Ukrainy
-
Artykuł
Rosnący popyt na jabłka z Polski
We wrześniu i październiku 2023 r. eksport polskich jabłek łącznie wzrósł o 4,7%
ArtykułLiczba nowych inwestycji w PSI wzrosła o 20 proc.
536 nowych inwestycji o deklarowanej wartości 18,3 mld zł oraz 7,2 tys. miejsc pracy
ArtykułPolscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
-
Wydarzenie
Misja biznesowa do Brazylii
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) zaprasza do udziału w wielosektorowej misji biznesowej do…
WydarzenieIII Polsko-Tureckie Forum Biznesu “Cybersecurity”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Konsulatem Generalnym Rzeczypospolitej Polskiej w Stambule…
WydarzenieMisja gospodarcza na The Next Web Conference 2024
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Amsterdamie zaprasza polskie przedsiębiorstwa do wzięcia udziału w…
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży meblarskiej
13 i 14 czerwca br. MRiT zaprasza na bezpłatne warsztaty online dla przedsiębiorców z branży meblars…
WydarzenieGlobal Agribusiness Forum
Global Agribusiness Forum to wydarzenie, które łączy niektórych głównych decydentów międzynarodowego…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.