Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (802)
- Kalendarz (1435)
-
Wydarzenie
BIZNES WIR w Osztynie
W programie m.in. jak świadomie budować trwałe relacje biznesowe, które przyniosą realne korzyści
ArtykułPolska jednym z unijnych liderów produkcji dyni
W 2024 roku polscy producenci przeznaczyli na dynię rekordowe 9 289,19 ha
ArtykułPolskie stoisko na targach SIAL Paris 2024 – podsumowanie
60. edycja zgromadziła w 11 halach 7,5 tys. wystawców ze 130 krajów
ArtykułFirma bezpieczna cyfrowo – bezpłatny kurs online
88 proc. przedsiębiorstw doświadczyło incydentu cyberbezpieczeństwa w ciągu ostatnich pięciu lat
ArtykułRegulacje ESG w transporcie
Zgodność z ESG transportu staje się równie ważna co zgodność z przepisami
-
Artykuł
Mondelēz zainwestuje 1 mln USD w OZE
Przy swoich zakładach produkcyjnych wybuduje instalacje fotowoltaiczne
ArtykułElektryfikacja tureckich kolei przy wsparciu KUKE
Turcja dąży do zwiększenia długości systemu kolei dużych prędkości
ArtykułESG w polskich bankach
83 proc. banków w Polsce planuje poszerzyć ofertę zrównoważonego finansowania
ArtykułRaport z badania przedsiębiorczości 2023
W raporcie opublikowano wyniki eksperckiej oceny warunków do zakładania firm
-
Wydarzenie
APAVIT 2024
Targi będą wyjątkową okazją do nawiązania cennych kontaktów w branży turystycznej
WydarzenieAkademia Biznesu w Rzeszowie
Dla przedsiębiorców chcących rozpocząć lub rozwinąć działalność eksportową
WydarzenieŚrodkowoeuropejskie forum liderów zrównoważonej mobilności
Konferencja praktyków i ekspertów rynku pojazdów elektrycznych
WydarzenieStoisko narodowe na targach WETEX 2024 w Dubaju
PARP organizuje stoisko narodowe podczas największych na Bliskim Wschodzie targów w obszarze zrównow…
WydarzenieADIPEC 2024
Targi nowych produktów i rozwiązań technologicznych z branży naftowej, gazowej i energetycznej
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.