Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Kalendarz (1288)
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-czerwiec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 20 mld PLN
ArtykułMyto w górę nie tylko w Niemczech – fala podwyżek opłat drogowych
Wszystkie kraje UE zostały zobowiązane do ujęcia kosztów emisji CO2 w swoich opłatach drogowych
WydarzenieFAKUMA FRIEDRICHSHAFEN 2024
Fakuma w Friedrichshafen to międzynarodowe targi przetwórstwa tworzyw sztucznych
ArtykułPolska branża kosmetyczna w 2024 roku
Polska branża kosmetyczna odpowiada za 5,5 proc. wartości dodanej brutto w UE
WydarzenieAPAVIT 2024
Targi będą wyjątkową okazją do nawiązania cennych kontaktów w branży turystycznej
-
Artykuł
Odrodzenie europejskich portów po pandemii
W 2022 r. unijne stocznie odnotowały 0,8% wzrostu w porównaniu do wyników z 2021 r.
ArtykułWzrost eksportu nawozów na Ukrainę
Według analiz IERiGŻ wrzesień był drugim miesiącem z kolei, gdy wzrósł eksport nawozów mineralnych
ArtykułDziałalność gospodarcza na Zachodniej Ukrainie
Warsaw Enterprise Institute opublikował poradnik z praktycznymi wskazówkami
ArtykułInwestorzy chcą być w Polsce
Też ze względu na bardzo profesjonalną kadrę, co gwarantuje wysoką jakość pracy.
-
Wydarzenie
KIDS’ TIME 2025 – Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dzie…
KIDS’ TIME to największe w Europy Środkowo-Wschodniej biznesowe targi sektora dziecięcego.
WydarzenieTargi Światło + Elektrotechnika 2025
Międzynarodowe Targi Sprzętu Oświetleniowego „Światło” to największe w Polsce wydarzenie branży oświ…
WydarzenieDach Forum + Fasada Forum 2025
Dach Forum + Fasada Forum to największe w Polsce spotkanie branży pokryć dachowych.
WydarzenieWinDoor-tech 2025
WinDoor-tech to jedno z najważniejszych spotkań producentów oraz dystrybutorów maszyn i komponentów …
WydarzenieBUDMA 2025
BUDMA to największe i najważniejsze spotkanie branży budowlanej w Polsce i Europie Centralnej.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.