Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (763)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1284)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Raport
PFR: Innowacyjność Polski – grudzień 2024 r.
Eksport zaawansowanych technologii rośnie od 12 lat, a w 2023 roku osiągnął wartość 33,8 mld euro
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na Mobile World Congress 2025
MWC to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych branży telekomunikacyjnej
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-październik 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 10,1 mld PLN
WydarzenieSlavic B2Beauty 2025
Targi stanowią wyjątkową okazję do nawiązywania współpracy biznesowej, a ich głównym celem jest zawi…
WydarzeniePomorskie stoisko podczas WindEUROPE 2025
Pomorscy przedsiębiorcy zaprezentują swoją ofertę na wspólnym stoisku regionalnym
-
Artykuł
Polska jednym z unijnych liderów produkcji dyni
W 2024 roku polscy producenci przeznaczyli na dynię rekordowe 9 289,19 ha
ArtykułPolskie stoisko na targach SIAL Paris 2024 – podsumowanie
60. edycja zgromadziła w 11 halach 7,5 tys. wystawców ze 130 krajów
ArtykułFirma bezpieczna cyfrowo – bezpłatny kurs online
88 proc. przedsiębiorstw doświadczyło incydentu cyberbezpieczeństwa w ciągu ostatnich pięciu lat
ArtykułGospodarka Kuby na rozdrożu – nowe szanse na eksport i inwestycje
Mimo trudnych warunków gospodarczych Kuba stara się przyciągnąć zagranicznych inwestorów
ArtykułPolska na GITEX GLOBAL 2024 w Dubaju – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 200 tys. uczestników z całego świata
-
Artykuł
Wizyta premiera Indii w Polsce
Pierwsza od 45 lat, ważna dla współpracy gospodarczej i handlowej
ArtykułEkspansja polskiej branży drobiarskiej na nowe zagraniczne rynki
Rozwój nowych rynków zbytu w Azji umacniania pozycję polskiego drobiu na arenie międzynarodowej
ArtykułNowe wymagania przy certyfikacji HGV
Od 28 października 2024 roku obowiązywać będą zaostrzone zasady
ArtykułBezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) na Ukrainie w latach 2021-2023
Na koniec 2023 r. skumulowana wartość polskich inwestycji na Ukrainie wyniosła 780 mln USD
ArtykułMyto w górę nie tylko w Niemczech – fala podwyżek opłat drogowych
Wszystkie kraje UE zostały zobowiązane do ujęcia kosztów emisji CO2 w swoich opłatach drogowych
-
Wydarzenie
Śniadania biznesowe w Częstochowie
Śniadania biznesowe w Częstochowie odbywają się cyklicznie – w pierwszy czwartek danego miesiąca
WydarzeniePodlaskie – Twój region – Twoja przyszłość
W programie spotkani m.in. wsparcie dla lokalnych przedsiębiorców w ramach programu „Fundusze Europe…
Wydarzenie7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP
Podczas szkolenia dla MŚP dowiesz się m.in. jak skutecznie planować i wdrażać zrównoważone strategie…
WydarzenieŁódzkie na targach branży budowlanej BATIBOUW 2025
Misja gospodarcza na targi branży budowlanej BATIBOUW 2025 oraz VI Forum Polskich Przedsiębiorców Bu…
WydarzenieBezpłatne stanowisko dla polskich firm na South Summit Brazil 2025
Targi South Summit Brazil to renomowane wydarzenie poświęcone innowacjom i start-upom
-
Oferta wsparcia
Konferencje i seminaria międzynarodowe
Jeśli chcesz uzyskać wiedzę o danym rynku zagranicznym, poznać możliwości i trendy w danej branży, n…
Oferta wsparciaTargi zagraniczne
Jeśli planujesz wejście na wybrany rynek zagraniczny lub chcesz promować swój towar/usługi w danym k…
Oferta wsparciaMisje gospodarcze
Wejście na wybrany rynek zagraniczny oraz promocja towaru/usługi na tym rynku. Jeśli planujesz ekspa…
Oferta wsparciaLegalizacja dokumentów handlowych i eksportowych
Legalizacja jest urzędowym uwierzytelnieniem dokumentów handlowych, a jej potrzeba wynika z dyspozyc…
Oferta wsparciaSzkolenia i webinaria z zakresu handlu zagranicznego
Dzięki szkoleniom oferowanym przez KIG pozyskasz nowe lub zaktualizujesz dotychczasowe informacje w …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.