Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (829)
- Kalendarz (1507)
-
Wydarzenie
Biznes jest kobietą – inspiracja, wiedza, działanie
Webinarium dla kobiet, które pragną się rozwijać i skuteczniej działać w świecie dynamicznych zmian
WydarzenieZamówienia ONZ na rzecz Ukrainy
W ramach szkolenia pokazane będzie m.in. jak szukać informacji o aktualnych zamówieniach międzynarod…
RaportAI a globalny handel – nowe możliwości i ryzyka
Jedynie 30 proc. gospodarek rozwijających się wdrożyło krajowe strategie AI
WydarzenieOkreślenie i przygotowanie oferty inwestycyjnej gminy na Warmii i Mazurach
Szkolenie będzie wzmocnieniem umiejętności budowania pozytywnego wizerunku gminy w regionie jako atr…
-
Artykuł
Rosnący popyt na jabłka z Polski
We wrześniu i październiku 2023 r. eksport polskich jabłek łącznie wzrósł o 4,7%
ArtykułLiczba nowych inwestycji w PSI wzrosła o 20 proc.
536 nowych inwestycji o deklarowanej wartości 18,3 mld zł oraz 7,2 tys. miejsc pracy
ArtykułPolscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
-
Wydarzenie
Taryfy celne i najnowsze zmiany w prawie handlowym USA
Webinarim skierowane jest do firm i startupów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w Stanach Z…
WydarzenieDoing Business in Spain
Wielkopolski Fundusz Rozwoju zaprasza na webinar „Doing Business in Spain”, który odbędzie się 12 wr…
WydarzenieWschodniosaksońskie Dni Branży Maszynowej
Jest to platforma wymiany informacji, inicjowania współpracy i rozwoju rynku sąsiadujących regionów …
WydarzeniePolsko-czeskie śniadanie biznesowe w Hawirzowie
Rozwój biznesu na terenie Śląska Cieszyńskiego
WydarzeniePolska – Tunezja. Perspektywy współpracy w sektorze nowych technologii
Cyberbezpieczeństwo, smart city, automatyzacja, przemysł 4.0, zielone technologie
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.