Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (828)
- Kalendarz (1503)
-
Wydarzenie
Spotkanie "Biznes przy Kawie – Kielce"
Spotkanie biznesowe w Kielcach dedykowane przedsiębiorcom z województwa świętokrzyskiego
WydarzenieSzwajcaria, Austria – możliwości i zasady współpracy handlowej i świadczeni…
Celem wydarzenia jest wspieranie rozwoju eksportu i inwestycji zagranicznych przez przedsiębiorstwa …
WydarzenieZastosowanie Al na rynku chorwackim i słoweńskim
Zastosowania sztucznej inteligencji – wymiana doświadczeń i najlepsze praktyki z rynku chorwackiego …
RaportJak zacząć z ESG? Praktyczny przewodnik dla MŚP
Przewodnik prowadzi krok po kroku przez proces implementacji zrównoważonych praktyk
WydarzenieGo Global – Kujawsko-Pomorski Biznes na Bliskim Wschodzie
Wydarzenie organizowane w ramach projektu „Promocja gospodarki regionalnej” dedykowane jest MŚP z ku…
-
Artykuł
Ekspansja na Wschód
Polskie inwestycje zagraniczne rosną, jednak nie wykorzystujemy w pełni naszych możliwości
ArtykułKatalog made inSilesia
Prezentujemy katalog produktów i usług eksportowych pn. made inSilesia
ArtykułJednolity rynek UE w ocenie polskich eksporterów
83 proc. polskich eksporterów swoją pozycję konkurencyjną oceniło jako lepszą
ArtykułJaki będzie rok 2024 w branży transportu, spedycji i logistyki?
Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży
-
Wydarzenie
Wielosektorowa misja gospodarcza do Arabii Saudyjskiej
Program misji obejmuje udział w kluczowych saudyjskich wydarzeniach gospodarczych
WydarzenieAgromek 2024
Targi Agrotechniki – Agromek w Herning (Dania), to jedno z najważniejszych miejsc dla branży rolnicz…
WydarzenieFAKUMA FRIEDRICHSHAFEN 2024
Fakuma w Friedrichshafen to międzynarodowe targi przetwórstwa tworzyw sztucznych
WydarzenieAPAVIT 2024
Targi będą wyjątkową okazją do nawiązania cennych kontaktów w branży turystycznej
WydarzenieAkademia Biznesu w Rzeszowie
Dla przedsiębiorców chcących rozpocząć lub rozwinąć działalność eksportową
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.