Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
![Webinar](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/05/webinar-scaled.jpg)
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1047)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Jak aplikować do DIANA NATO
„Jak skutecznie aplikować do DIANA – doświadczenia z edycji pilotażowej” – dowiesz się, czym jest ak…
WydarzenieAfrica-Poland Forum
Tematyką forum Africa-Poland będą możliwości współpracy gospodarczej pomiędzy Polską oraz krajami af…
ArtykułMołdawia: struktura gospodarcza, wyzwania i możliwości inwestycyjne
Kluczowe sektory, tj. rolnictwo, przemysł spożywczy i usługi, mają potencjał do dalszego rozwoju
ArtykułUE wprowadza wyższe cła na wybrane produkty rolne z Rosji i Białorusi
Nowe przepisy obowiązują na terenie UE od 1 lipca 2024 roku
ArtykułEurobarometr: Europejczycy odczuwają korzyści z handlu międzynarodowego
74 proc. Europejczyków uważa, że UE skutecznie broni interesów handlowych państw członkowskich
-
Artykuł
Można już wnioskować o dofinansowanie – Seal of Excellence
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą startować w konkursie.
ArtykułKonkurs „Najlepszy Polski Eksporter Uzbrojenia”- rusza nowa edycja
Termin składania zgłoszeń trwa do 9 sierpnia br.
ArtykułWzrost wymiany handlowej między Polską a Irlandią
Polskie szanse na zwiększenie eksportu do Irlandii.
ArtykułUruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
ArtykułNowa usługa w aplikacji mObywatel
Usługa „Firma” znacząco upraszcza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej
-
Artykuł
Wymiana handlowa z Kenią
Rok 2022 był wyjątkowy, jeśli chodzi o wartość polskiego eksportu do Kenii
ArtykułUtylizacja opakowań i system EKO KOM w Czechach
Republika Czeska wdrożyła dyrektywę unijną regulująca problematykę opakowań w postaci ustawy.
ArtykułJak skutecznie eksportować do Francji?
W skutecznym eksporcie do Francji kluczowy jest wybór odpowiedniej strategii
ArtykułSztuczna inteligencja a analiza konkurencji
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje tradycyjne metody analizy konkurencji
-
Wydarzenie
Handel międzynarodowy dla przedsiębiorcy – umowy handlowe, INCOTERMS, cła
Przedsiębiorcy z woj. opolskiego zdobędą kluczowych umiejętności i wiedzę o prowadzeniu bezpiecznyc…
WydarzenieCo-Matching Event z tureckimi przedsiębiorcami
Webinarium to wyjątkowa okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i kontraktów z tureckimi p…
WydarzenieEU Business HUB – Japonia i Korea Południowa dla firm z woj. łódzkiego
Program ma na celu wsparcie przedsiębiorstw w wejściu na rynki Japonii oraz Korei Południowej.
Wydarzenie„Eksport a ESG” – projekt wsparcia działań eksportowych p…
Jak stworzyć dobrą strategię ESG, która staje się dziś potrzebą dla tych, którzy eksportują i chcą p…
WydarzenieRozpoczęcie programu EU Business HUB – Japonia i Korea Południowa
Program skierowany jest do firm z sektora MŚP i Startupów z sektora zielonych i cyfrowych technologi…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.