Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
![Webinar](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/05/webinar-scaled.jpg)
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1049)
-
Artykuł
Polscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
ArtykułJagodowe mrożonki
Polska jest liderem w eksporcie mrożonych owoców jagodowych do krajów europejskich
ArtykułSztuczna inteligencja w eksporcie
Sztuczna inteligencja staje się kluczowym narzędziem w arsenale firm eksportujących
WydarzenieMisja gospodarcza Kenia/Rwanda
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej…
WydarzenieANUGA – Spotkania B2B Future of Food
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza firmy do udziału w spotkaniach B2B Future of Food…
-
Wydarzenie
Doing business in Czech Republic
Centrum Business in Małopolska zaprasza na konferencję „Doing business in Czech Republic”, która odb…
WydarzenieJak zachować konkurencyjność na rynku niemieckim?
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza do udziału w webinarium pt. „Jak zachować konkurencyjność na rynku…
WydarzenieMisja gospodarcza do Nigerii
Krajowa Izba Gospodarcza w ramach realizacji wydarzeń promocyjnych na rynkach Afryki zaprasza do udz…
WydarzenieEkspansja na rynek USA
Rynek amerykański pomimo swoich wielu wyzwań jest w dalszym ciągu jednym z największych i najbardzie…
WydarzenieMazowieckie seminarium gospodarcze: Eksportuj do Izraela
30 marca w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie odbędzie się Mazowieckie se…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.