Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Kalendarz (1288)
-
Wydarzenie
Vietnam ICTComm 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Vietnam ICTComm 2024. Wydarzenie od…
ArtykułPozytywne nastroje pozostają powyżej progu neutralności
Ale drugi miesiąc z rzędu spowalniają
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – październik 2022
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Kompendium Handlu Zagraniczn…
ArtykułMade in Wrocław 2022 – podsumowanie wydarzenia
18 października 2022 roku we wrocławskim Wrocławskim Centrum Kongresowym odbyła się konferencja Made…
ArtykułEksport pasz i karm do Ukrainy na nowych zasadach
Główny Inspektorat Weterynarii podaje, że 4 października 2022 r. służba właściwa Ukrainy zatwierdzi…
ArtykułCES Unveiled w Amsterdamie – technologie na rzecz lepszego jutra
85 wystawców i setki uczestników zgromadziło się 13 października na targach CES Unveiled w Amsterdam…
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-sierpień 2022)
Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu – sierpniu br. wyniosły w cenach bieżących 1024,3 …
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach WETEX w Dubaju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców z sektora zielonych technologii…
WydarzeniePolski eksport w kontekście wojny w Ukrainie
Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (K-PCOIE) w Urzędzie Marszałkowskim Woje…
WydarzenieStoisko PAIH na targach EcoFair
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców do współtworzenia stoiska promocyjnego n…
WydarzenieJak skutecznie przygotować się do udziału w targach w Chinach – ochrona IPR
Ochrona znaków towarowych i patentów w Chinach to bardzo istotny element skutecznego przygotowania e…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.