Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2023/11/webinarium-expo_2025_osaka_kansai-1024x576.png)
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1047)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Kultura biznesu we Francji
Skuteczne prowadzenie biznesu we Francji wymaga zrozumienia unikalnych aspektów francuskiej kultury
WydarzenieWspółpraca z sektorem publicznym w Szwecji – trendy, możliwości, wyzwania, …
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Współpraca z sektorem publicznym w Sz…
Wydarzenie5. Polsko-Katarskie Forum Nowych Technologii
Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Ministerstwo Rozwoju i Technologii oraz Ambasada Rzeczpospolitej…
WydarzenieRekrutacja na targi SUDBACK (Stuttgart, Niemcy)
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z branży spożywczej do udziału w Międzynarodowych Specj…
WydarzenieSter na eksport na Międzynarodowe Targi WindEnergy Hamburg 2024
Wyjazd dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza Zachodniego prowadzących działalność w…
-
Artykuł
Rośnie wymiana handlowa między Polską a Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi
Rok 2023 rekordowy dla polskiego eksportu
ArtykułPAIH zwiększa obecność w Wielkopolsce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu z kolejnym Regionalnym Biurem Handlowym
ArtykułZrównoważony rozwój – Agenda 2030
Polska jest na 9. miejscu spośród 166 państw ujętych w rankingu
ArtykułJak skutecznie zabezpieczyć własność intelektualną?
Najnowsze wydanie Kwartalnika Urzędu Patentowego RP przynosi szereg cennych wskazówek i analiz
-
Podcast
Eksploracja Północy: Biznesowe Perspektywy w Kanadzie
W ósmym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek kanadyjski.
ArtykułPanama: pomost między kontynentami
Panama to niewielki kraj w Ameryce Środkowej, który stanowi pomost między dwoma kontynentami.
PodcastWschodnia Harmonia: Biznesowe Wyzwania i Możliwości w Japonii
W siódmym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek japoński.
-
Wydarzenie
Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie – ABC eksportu
Jeśli stawiasz pierwsze kroki eksportowe lub szukasz nowych inspiracji to Wielkopolski Fundusz Rozwo…
WydarzenieEDYCJA POLSKA EIDAS 2.0
Przygotuj się na dołączenie do biznesów, które wykorzystują najnowsze rozwiązania z zakresu eIDAS 2….
WydarzenieSpotkania b2b z holenderskimi firmami na ReBuild Ukraine Health & Reha…
Celem jest przedstawienie projektów dotyczących odbudowy Ukrainy w obszarach związanych z rehabilita…
WydarzenieŁódź – Możliwości ekspansji na rynki dalekiego wschodu przy wsparciu …
Wsparcie zagranicznej ekspansji dla regionalnych przedsiębiorców
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.