Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1275)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Dzień Uprzemysłowienia Afryki
Modernizacja infrastruktury jest niezbędna do rozwoju przemysłu na kontynencie
WydarzenieStoisko narodowe na targach ENEX 2025 w Tokio
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości organizuje stoisko narodowe podczas targów ENEX w Japonii….
ArtykułRośnie polski eksport do Wietnamu i inwestycje
W I półroczu 2024 roku wartość polskiego eksportu do Wietnamu była wyższa o 8 proc. r/r
ArtykułCoraz więcej wyłudzeń w branży transportowej
Wyłudzenia środków za pomocą fałszywych e-maili to rosnące zagrożenie w branży transportowej
WydarzenieŚniadanie Biznesowe z PAIH w Chełmie
W programie wydarzenia m.in. Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych
-
Artykuł
Podwyżka VAT w Finlandii
1 września Finlandia wprowadziła podwyżkę stawki podstawowej VAT, podnosząc ją z 24 do 25,5 proc.
ArtykułProjekty biznesowe z Koreą Południową nabierają kształtów
Przedstawiciele KOAT gościli z wizytą u marszałka województwa warmińsko-mazurskiego
ArtykułPolska drugim eksporterem wyrobów tytoniowych na świecie
Na koniec 2023 roku wartość polskiego eksportu netto wyniosła 3,996 mld USD
ArtykułNowa szansa dla młodych firm EdTech. PARP ogłasza nabór
Celem działania jest wspieranie innowacyjnych startupów w zdobywaniu międzynarodowego doświadczenia
-
Artykuł
Rok wyborczy w Algierii szansą dla polskich eksporterów
Spodziewana liberalizacja importu będzie prawdopodobnie dotyczyć produktów rolno-spożywczych
ArtykułJapońskie inwestycje w Polsce
W 2022 roku Japonia była trzecim największym inwestorem w Polsce spośród krajów spoza UE
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
ArtykułWymiana handlowa z Kenią
Rok 2022 był wyjątkowy, jeśli chodzi o wartość polskiego eksportu do Kenii
-
Wydarzenie
Tajwańsko-polskie webinarium i spotkania b2b
Wydarzenie ma na celu rozwijanie współpracy między polskimi a tajwańskimi firmami z sektora elektron…
WydarzenieFinansowanie działalności gospodarczej przez BGK
Wideokonferencja poświęcona będzie możliwościom finansowania działalności gospodarczej za pośrednict…
WydarzenieWebinarium „Reforma unii celnej. Nowy Unijny Kodeks Celny – e-commerc…
Celem webinarium „Reformy Unii Celnej w zakresie e-commerce” jest omówienie kolejnych instytucji cel…
WydarzenieSzkolenie z cyklu „Invest in Warmia and Mazury”
Celem szkolenia jest poprawa wizerunku regionu jako atrakcyjnego miejsca dla inwestycji oraz zwiększ…
WydarzenieKonferencja w Zambrowie
Wydarzenie skierowane jest do przedsiębiorców z województwa podlaskiego, którzy poszukują informacji…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.