Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1275)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Strefa dla Biznesu – śniadanie dla przedsiębiorców w Chojnowie
Inicjatywa skierowana jest głównie do MMŚP z okolic Chojnowa, które planują rozwój działalności lub …
WydarzenieWydarzenie będzie okazją do zdobycia wiedzy na temat pozyskiwania funduszy na rozwój biznesu
WydarzenieStoisko informacyjno-promocyjne na targach FOODEX JAPAN 2025
KOWR zaprasza do współtworzenia stoiska informacyjno-promocyjnego na targach FOODEX JAPAN 2025
WydarzenieAspekty prawne i podatkowe prowadzenia biznesu w Brazylii
Najczęstsze formy działalności gospodarczej w Brazylii oraz jak pozyskać wsparcie lokalnego księgowe…
WydarzeniePolska i Indonezja – możliwości współpracy biznesowej
Celem spotkania jest rozszerzenie i zacieśnienie współpracy gospodarczej pomiędzy krajami
-
Artykuł
Eksport do Niemiec niższy w pierwszej połowie 2024 r.
Spadła wartość polskiego eksportu do kluczowych partnerów handlowych, wyjątkiem Ukraina i W.Brytania
ArtykułNowe prawo inwestycyjne w Arabii Saudyjskiej
Nowe prawo zawiera szereg istotnych korzyści dla inwestorów zagranicznych
ArtykułRozwój morskiej energetyki wiatrowej szansą dla polskiej miedzi
Prognozowany wzrost popytu na podmorskie kable elektryczne w ciągu 4 lat
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-czerwiec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 20 mld PLN
-
Artykuł
Świąteczne zakupy Polaków: tradycje, trendy i wybory
Przedświąteczny okres to czas oczekiwania i radości, ale także gorączkowych poszukiwań prezentów
ArtykułCzekolada „Made in Poland”
Polska należy do ścisłej czołówki największych producentów i eksporterów czekolady na świecie
ArtykułRelacje polsko – portugalskie
Portugalia jest bardzo dobrym i perspektywicznym rynkiem dla polskich przedsiębiorców i producentów.
-
Wydarzenie
Konferencja E-commerce B2B
Konferencja adresowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów sprzedaży i …
WydarzenieXIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego
W programie Kongresu m.in. prezentacja danych i prognoz rynkowych oraz przemysł i rynek motoryzacyjn…
WydarzenieVI Forum Gospodarcze w Krośnie
W programie Forum m.in. możliwości wsparcia lokalnych przedsiębiorców oraz prezentacja szanse ekspor…
WydarzenieJak zaistnieć na rynku brazylijskim
Podczas webinarium dowiesz się m.in. jakie są najbardziej perspektywiczne sektory do współpracy pols…
WydarzeniePolskie firmy na rynku francuskim
Sukces po francusku, czyli szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju dla polskich firm we Francji
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.