Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (825)
- Wiedza (396)
- Kalendarz (1498)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Nowoczesne budownictwo prefabrykowane – polska szansa eksportowa
Branża prefabrykacji w Polsce generuje rocznie około 10 mld PLN przychodu, z czego 5 mld PLN z moduł…
WydarzenieTurkeybuild Istanbul 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców do udziału w Turkeybuild Istanbul 2025, które odbędą się w dniach 16-1…
PodcastBiznes w Grecji – jak sezonowość wpływa na współpracę
W 18. odcinku o tym, jak budować relacje w Grecji i dlaczego networking jest kluczowy w biznesie
ArtykułZmiany w ustawie sankcyjnej – jak nowe przepisy wpłyną na handel
Zmiany mają na celu uszczelnienie systemu i przeciwdziałanie obchodzeniu restrykcji handlowych
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego (styczeń 2025)
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 4,1 mld PLN
-
Artykuł
Ruszyła nowa edycja Polskich Mostów Technologicznych
Program PMT cieszy się ogromnym zainteresowaniem polskich przedsiębiorców
ArtykułPolski eksport rolno-spożywczy w okresie styczeń-sierpień 2024
Wartość eksportu towarów rolno-spożywczych osiągnęła poziom 34,75 mld EUR
ArtykułHiszpania i Portugalia. Szanse oraz bariery na Półwyspie Iberyjskim
22 października 2024 r. w Żarach odbyło kolejne szkolenie dla lubuskich firm
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Poznań
Poznań stanowi dynamiczne centrum akademickie, biznesowe i inwestycyjne
ArtykułGotowi na sztuczną inteligencję – raport
83 proc. konsumentów spodziewa się przyspieszenia procedur administracyjnych dzięki AI
-
Artykuł
Gujana – kraj rosnących możliwości
Szacuje się, że w ciągu 4 lat PKB per capita Gujany osiągnie poziom porównywalny z PKB w Niemczech
ArtykułWspółpraca polskich firm z Ameryką Łacińską
To drzwi do rynków liczących łącznie około 650 mln mieszkańców
ArtykułPułapki restrukturyzacji
Zanim firmy zdecydują się na restrukturyzację, muszą wziąć pod uwagę potencjalne zagrożenia
ArtykułEkspansja zagraniczna polskich firm: jakość czy cena?
Aż 42 proc. firm uznaje konkurencyjność cenową za swoją silną przewagę na zagranicznym rynku
ArtykułJak założyć działalność spedycyjną? Formalności, koszty, uwarunkowania
W Polsce działalność spedycyjna jest regulowana ustawowo i wymaga uzyskania licencji
-
Wydarzenie
Seminarium o rynku rumuńskim „Doing Business in Romania”
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa, Platforma Wsparcia Eksportu Lublin i Urząd Mi…
WydarzenieZamówienia ONZ i Banku Światowego na rzecz Odbudowy Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na szkolenie z zakresu międzynarodowych zamówień publicz…
WydarzenieForum Gospodarcze Państw Trójkąta Lubelskiego Polska-Litwa-Ukraina
14 marca 2025 r. w Ministerstwie Rozwoju i Technologii odbędzie się Forum Gospodarcze Państw Trójkąt…
WydarzenieBeauty Expo 2025 w Kownie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa do udziału w targach Beauty Exp…
WydarzenieNational Construction Summit 2025
Zaproszenie PAIH skierowane jest szczególnie do przedsiębiorców z sektora budowlanego, działających …
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.