Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1275)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Lubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
ArtykułKiedy przewoźnik może się powołać na siłę wyższą
Zdarzenia pozwalające wyłączyć odpowiedzialność przewoźnika np. za niedostarczenie towarów na czas
RaportRaport „The Construction and finishing materials Sector in Poland”
Polski przemysł budowlany generuje około 10 proc. PKB kraju
WydarzenieIII Regionalny Kongres Gospodarczy Opolskie dla Biznesu
Celem Kongresu jest wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które będą służyć rozwojowi gospodarczemu Op…
WydarzenieWebinarium – Kontrola jakości w dostawach dla ONZ
Webinarium dedykowane jest firmom współpracującym już z ONZ, jak i tym, które planują zabiegać o kon…
-
Artykuł
Rekordowy udział Polski w światowym eksporcie
Udział naszego kraju w światowym handlu towarowym osiągnął najwyższy w historii wskaźnik – 1,52 proc…
ArtykułDodatni bilans handlowy UE w sektorze rolno-spożywczym
Nadwyżka w kwietniu 2024 r. wyniosła 5 mld EUR
ArtykułZmiany w regulacjach UE dotyczących produkcji baterii
Wyzwanie dla Polski, 2. największego producenta baterii na świecie i 1. w Europie
ArtykułHandel Gwatemali i szanse dla polskiego eksportu
Polska ma potencjał, aby poprawić saldo handlowe z Gwatemalą
ArtykułInauguracja budowy Pawilonu Polski na Wystawę Światową Expo 2025 Osaka
Udział Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai zakłada promocję gospodarki, kultury, nauki i turystyki
-
Podcast
Eksportowe Ścieżki: Twoja Firma w Sercu Ameryki Łacińskiej
W dziesiątym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynki meksykański i b…
ArtykułBiznesowy American Dream: Rynki i Możliwości w USA
W dziewiątym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek amerykański.
PodcastEksploracja Północy: Biznesowe Perspektywy w Kanadzie
W ósmym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek kanadyjski.
ArtykułPanama: pomost między kontynentami
Panama to niewielki kraj w Ameryce Środkowej, który stanowi pomost między dwoma kontynentami.
-
Wydarzenie
Śniadanie biznesowe z PAIH w Nowej Soli
Wydarzenie dedykowane jest głównie małym i średnim przedsiębiorcom z Woj. Lubuskiego zainteresowanym…
WydarzenieMeat & Grill Days 2024
Największe targi branży mięsnej w Grecji obejmujące także systemy chłodzenia mięsa, maszyny oraz urz…
WydarzenieDoing Business in Canada
Udział w webinarium pozwoli dowiedzieć się jak wyeksportować produkt do Kanady, poznać kanały dystry…
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzeniePhiloxenia-Hotelia 2024
Podczas tegorocznej edycji targów Philoxenia-Hotelia w Salonikach Ambasada RP w Atenach zorganizuje …
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.