Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Wiedza (321)
- Kalendarz (1288)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Stoisko informacyjno-promocyjne na targach FOODEX JAPAN 2025
KOWR zaprasza do współtworzenia stoiska informacyjno-promocyjnego na targach FOODEX JAPAN 2025
WydarzenieAspekty prawne i podatkowe prowadzenia biznesu w Brazylii
Najczęstsze formy działalności gospodarczej w Brazylii oraz jak pozyskać wsparcie lokalnego księgowe…
WydarzeniePolska i Indonezja – możliwości współpracy biznesowej
Celem spotkania jest rozszerzenie i zacieśnienie współpracy gospodarczej pomiędzy krajami
WydarzeniePolsko-Tunezyjskie Forum Biznesu
Forum będzie okazją dla polskich firm do nawiązania bezpośrednich relacji z przedsiębiorcami z Tunez…
ArtykułPolska na GAMESCOM 2024 w Kolonii – podsumowanie
Na stoisku promowana była oferta blisko 60 polskich firm
-
Artykuł
Sukcesy i wyzwania polskich sadowników: raport specjalny PFR
Udział Polski w produkcji jabłek w UE wzrósł z 20,5 proc. w 2004 r. do 34 proc. w 2022 r.
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – lipiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPolskie Stoisko Narodowe na targach INDEX PLUS 2024 w Delhi
Promocja polskiej branży meblarskiej na rynkach azjatyckich
ArtykułE-commerce w czerwcu 2024: wzrost o 11,8 proc. r/r
W czerwcu 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,527 mld PLN
ArtykułZdigitalizowana kontrola graniczna dla artykułów rolno-spożywczych
Dzięki nowej usłudze można składać elektroniczne wnioski do granicznej kontroli jakości handlowej
-
Artykuł
„Made in Uruguay ” – gospodarka
Nazywany „latynoską Szwajcarią” lub „Doliną Krzemową” Ameryki Południowej.
ArtykułUrugwaj – charakterystyka
Urugwajczycy twierdzą, że inne kraje mają swoje historie, a oni mają futbol. Nazwa kraju jest nazwą …
ArtykułRelacje polsko – włoskie
Polska i Włochy są dla siebie bardzo ważnymi partnerami gospodarczymi. W 2022 roku Włochy były dla P…
Artykuł„Made in Italy”- gospodarka
Włochy są jedną z najsilniejszych gospodarek w Europie i należą do najbardziej uprzemysłowionych i n…
ArtykułWłochy – charakterystyka
Włochy, Republika Włoska-państwo położone w Europie Południowej, głównie na Półwyspie Apenińskim, dr…
-
Wydarzenie
BIG 5 Global w Dubaju 2024
PARP organizuje stoisko narodowe podczas targów BIG 5 GLOBAL 2024 w Dubaju, wiodącego wydarzenia dla…
WydarzenieSemicon Europa 2024
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Semicon Europa są innowacje i współpraca
WydarzeniePolsko-Ugandyjskie Seminarium Ekonomiczne
Głównym celem seminarium jest przedstawienie polskiej oferty gospodarczej szerokiemu gronu ugandyjsk…
WydarzeniePolsko-Egipskie Forum Gospodarcze
Forum będzie doskonałą okazją do nawiązania bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami egipskich pr…
WydarzenieJak rozpocząć e-eksport
Bezpłatne szkolenie „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, może być okazją do rozpoczęcia …
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.