Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2023/11/webinarium-expo_2025_osaka_kansai-1024x576.png)
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (634)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1044)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza PAIH na targi Regal Branchentreff Wiedeń 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży spożywczej do wzięcia …
ArtykułAI w spedycji – szansa czy zagrożenie?
Dzięki AI spedytorzy mogą zmniejszyć koszty i zminimalizować przestoje.
WydarzenieII polsko-japońskie spotkanie networkingowe w ramach Trójstronnej Współprac…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Japońską Organizacją Handlu Zagranicznego (JETRO) zaprasza…
ArtykułZaostrzenie zasad eksportu odpadów poza UE
Nowe regulacje wzmacniają egzekwowanie prawa i współpracę w walce z nielegalnym obrotem odpadami
WydarzenieEksport do Kazachstanu – sektor rolno-spożywczy
Kazachstan jest największą gospodarką w regionie Azji Centralnej i graczem zyskującym na znaczeniu n…
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułGrupa Wyszehradzka znaczącym eksporterem na niemiecki rynek
W 2023 r. państwa V4 zwiększyły swój udział w niemieckim imporcie towarów o blisko 2 pkt. proc.
-
Artykuł
Kenia – charakterystyka rynku
Kenia to jeden z najbardziej rozwiniętych krajów afrykańskich, ciekawe miejsce do potencjalnej ekspa…
ArtykułIndonezja – charakterystyka rynku
Indonezja to atrakcyjne miejsce do ekspansji dla polskich przedsiębiorców. Aby skutecznie wejść na r…
ArtykułStoisko targowe: systemowe czy indywidualne?
Targi to miejsce, gdzie prezentowane są konkretne produkty i usługi danej firmy, czyli Wystawcy. Jed…
ArtykułAlgieria – rynek wymagający, ale perspektywiczny
W dniach 8-16 grudnia w Warszawie odbędzie się misja ekonomiczna algierskiej organizacji pracodawców…
ArtykułCzy handel internetowy jest ekologiczny?
Handel internetowy w ostatnich latach przeszedł gigantyczną metamorfozę. Pandemia Covid-19 niejako w…
-
Wydarzenie
Nordic Life Science Days 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w konferencji Nordic Life Scien…
WydarzenieAccess2Markets Live Training Seminar
9 kwietnia 2024 roku odbędzie się kolejne bezpłatne szkolenie pt. „Access2Markets Live Training Semi…
WydarzenieKonferencja „Tunisia as a Gateway to Africa”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) wraz z Polsko-Tunezyjską Izbą Gospodarczą (PTCC) mają przy…
WydarzenieAuto Event 2024
Auto Event to branżowa konferencja organizowana przez Polską Izbę Motoryzacji od roku 2005.
WydarzenieWarsaw Food Expo 2024
Warsaw Food Expo to jedna z najważniejszych imprez branży spożywczej.
-
Oferta wsparcia
Doing Business in – WFR
Konferencje z serii „Doing business in…” są cenionym przez przedsiębiorców cyklem spotkań, podczas k…
Oferta wsparciaPożyczka Ekspansja – WFR
chcących odnotować wzrost dotychczasowego wolumenu eksportu, wprowadzić nowy lub ulepszony produkt b…
InstytucjaWielkopolski Fundusz Rozwoju
Jesteśmy spółką Samorządu Województwa Wielkopolskiego działającą na rzecz rozwoju regionu i wsparcia…
Oferta wsparciaGwarancje kontraktowe
Gwarancje kontraktowe potwierdzają zdolność Twojej firmy do realizacji umowy bez konieczności przedk…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.