Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (765)
- Wiedza (321)
- Kalendarz (1288)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Doing Business in Romania
Wydarzenie skierowane jest głównie do przedsiębiorców z woj. wielkopolskiego, planujących zagraniczn…
ArtykułPolski eksport rolno-spożywczy w okresie styczeń-sierpień 2024
Wartość eksportu towarów rolno-spożywczych osiągnęła poziom 34,75 mld EUR
ArtykułPrzedsiębiorczość w Polsce 2023 – odzyskiwanie równowagi po kryzysach
Choć przedsiębiorcy borykają się z wieloma wyzwaniami, klimat biznesowy uległ polepszeniu
ArtykułHiszpania i Portugalia. Szanse oraz bariery na Półwyspie Iberyjskim
22 października 2024 r. w Żarach odbyło kolejne szkolenie dla lubuskich firm
-
Artykuł
Konkurs „Najlepszy Polski Eksporter Uzbrojenia”- rusza nowa edycja
Termin składania zgłoszeń trwa do 9 sierpnia br.
ArtykułWzrost wymiany handlowej między Polską a Irlandią
Polskie szanse na zwiększenie eksportu do Irlandii
ArtykułUruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
ArtykułNowa usługa w aplikacji mObywatel
Usługa „Firma” znacząco upraszcza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej
ArtykułJak transformacja energetyczna kształtuje popyt na lit?
Do 2050 r. zapotrzebowanie na lit może wzrosnąć nawet 10-krotnie.
-
Artykuł
Sankcje UE wobec Rosji
W ramach przyjętego 25.02.2023 r. X pakietu sankcji UE wobec Rosji m.in. zaostrzono ograniczenia w z…
ArtykułSektor e-commerce w Meksyku
Meksyk to ogromny kraj, liczący ponad 130 milionów mieszkańców. Należy do jednego z pięciu rynków od…
PoradnikE-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border
Jesienią zeszłego roku przeprowadzono badania dot. cross-border e-commerce. Jakie są najczęściej spo…
ArtykułSektor e-commerce w Kolumbii
Sektor e-commerce w Kolumbii rozwija się dynamicznie od paru lat. Wartość tego rynku stopniowo rośni…
ArtykułSektor e-commerce w Brazylii
W ostatnich latach sektor e-commerce cieszy się w Brazylii bardzo dużą popularnością. Rynek ten prez…
-
Wydarzenie
Biznes Forum & Gala LKB 2024
Biznes Forum & Gala LKB 2024 została objęta patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
WydarzenieBeauty + Health & Wellness Manila 2024
Udział w Beauty + Health & Wellness Manila 2024 to szansa na ekspansję eksportu polskiej branży kosm…
WydarzenieElectronica 2024
PARP zorganizuje stoisko narodowe podczas targów electronica 2024 w Niemczech
-
Instytucja
Krajowe Stowarzyszenie Przetwórców Owoców i Warzyw
Krajowe Stowarzyszenie Przetwórców Owoców i Warzyw działa na podstawie przepisów ustawy „Prawo o Sto…
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie od 1992 roku działa na rzecz rozwoju regionalnego. Firma…
InstytucjaPolska Izba Przemysłu Jachtowego
Polska Izba Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych – POLSKIE JACHTY została założona 11 maja 2006 r….
InstytucjaKlaster Silesia Automotive & Advanced Manufacturing
Klaster SA&AM tworzy platformę współpracy dla producentów sektora motoryzacyjnego, celem budowania r…
Oferta wsparciaOrganizacja polskich stoisk narodowych na zagranicznych targach rolno-spoży…
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa odpowiada za organizację polskich stoisk narodowych na zagraniczn…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.