Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (774)
- Wiedza (324)
- Kalendarz (1303)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Nowe zasady zgłaszania przewozów międzynarodowych w SENT od 2025 r.
Polskie podmioty zwolnione z obowiązku zgłoszenia
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – styczeń 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieWarsztaty dla startupów – budowanie strategii internacjonalizacji
Zdobądź praktyczną wiedzę i narzędzia do planowania ekspansji na rynki zagraniczne
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-listopad 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 6,4 mld PLN
WydarzenieWarsztaty dla MŚP „Ścieżka SMART” w Gdańsku
Warsztaty dedykowane są firmom, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zwiększać…
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – grudzień 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPolska Klasyfikacja Działalności – zmiany od 1 stycznia 2025 r.
Zmiany umożliwią lepsze monitorowanie nowych branż i tendencji rynkowych
ArtykułKuba: obowiązkowe inwestycje w OZE
Nowe prawo nakazuje zapewnienie min. 50 proc. zapotrzebowania na energię z OZE
ArtykułPolska na targach MEDICA 2024 w Dusseldorfie – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 80 tys. uczestników z całego świata
ArtykułPolskie pierniki – smak tradycji, który podbija świat
Polska w czołówce największych eksporterów pierników na świecie
-
Artykuł
Szanse i zagrożenia dla polskich marek eksportowych podczas Black Week
W 2023 roku globalne wydatki konsumenckie podczas Black Week wyniosły około 1,2 bln USD
ArtykułDzień Uprzemysłowienia Afryki
Modernizacja infrastruktury jest niezbędna do rozwoju przemysłu na kontynencie
ArtykułCoraz więcej wyłudzeń w branży transportowej
Wyłudzenia środków za pomocą fałszywych e-maili to rosnące zagrożenie w branży transportowej
ArtykułKiedy przewoźnik może się powołać na siłę wyższą
Zdarzenia pozwalające wyłączyć odpowiedzialność przewoźnika np. za niedostarczenie towarów na czas
RaportRaport „Odpowiedzialny e-commerce 2024”
Aż 38 proc. badanych chciałoby, aby e-sklepy aktywnie informowały o zagrożeniach w sieci
-
Wydarzenie
III Łódzki Kongres Rozwoju Biznesu
Wsparcie lokalnych przedsiębiorców i liderów biznesu w ich rozwoju zawodowym
WydarzenieEstoński CIT
Szkolenie „Estoński CIT” to praktyczny przewodnik po nowoczesnym modelu opodatkowania spółek, który …
WydarzenieWomen TechStyle w Zielonej Górze
Cyfrowa transformacja w biznesie – jak zwiększyć efektywność i wprowadzać innowacje w firmie
-
Instytucja
Wielkopolska Izba Gospodarcza
Wielkopolska Izba Gospodarcza podejmuje inicjatywy związane z promocją eksportu
InstytucjaPolsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa jest niezależną organizacją, której celem jest…
InstytucjaZwiązek Ogólnopolski Projektantów i Inżynierów – ZOPI
ZOPI wspiera nawiązywanie kontaktów z zagranicznymi partnerami
InstytucjaPolska Agencja Kosmiczna
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.