Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1047)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – kwiecień 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe w Rzeszowie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułWarszawa wśród liderów rankingu Oxford Economics
2. miejsce wśród najszybciej rozwijających się europejskich miast
-
Artykuł
Polski gamedev rośnie w siłę
Obecnie nad Wisłą jest ok. 500 firm, które produkują i wydają gry
ArtykułPolskie firmy lepiej oceniają warunki eksportowe
O 7 pkt. proc. wzrosło pozytywne znaczenie popytu zagranicznego dla eksportu firm
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – grudzień 2023 r.
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez PFR raportem „Przegląd gospodarek europejskich – grudzi…
ArtykułPolska staje się zagłębiem fintechowym
W latach 2018-2022 liczba fintechów w Polsce wzrosła ze 167 do 299
-
Artykuł
Analiza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
-
Wydarzenie
Fruit Day by Moldova Fruct 2024
Fruit Day by Moldova Fruct to ważne wydarzenie dla sektora ogrodniczego, które odbywa się w Mołdawii…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Agraria 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach rolniczych Agraria. Wydarzenie odbę…
WydarzenieGreece Build Expo 2024
Greece Build Expo to największe targi branży budowlanej w Europie Południowo-Wschodniej i wschodnim …
WydarzenieStoisko PAIH na Beauty Expo 2024
Beauty Mongolia to najważniejsze targi promujące sektor kosmetyczny w Mongolii.
WydarzenieAustralian Healthcare Week 2024
Australian Healthcare Week to największe i najbardziej wpływowe targi opieki zdrowotnej na półkuli p…
-
Instytucja
Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych
SDCM angażuje się we współpracę z krajowymi i zagranicznymi podmiotami sektora publicznego i prywatn…
InstytucjaPolski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Jest organizacją zrzeszającą firmy sektora kosmetycznego działające w Polsce. Reprezentuje przedsię…
InstytucjaPolska Izba Gospodarcza Rusztowań (PIGR)
Jest członkiem-założycielem europejskiej organizacji Union der Europäischen Gerüstbaubetriebe (UEG),…
InstytucjaPolska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego
Poszukiwanie potencjalnych partnerów w różnych rejonach świata, są to m. in. Producenci, firmy handl…
InstytucjaPolska Grupa Motoryzacyjna (PGM)
Jest pierwszym w Polsce stowarzyszeniem, zrzeszającym wyłącznie polskich producentów części i akceso…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.