Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (754)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1271)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Śniadanie Biznesowe z PAIH w Jaśle
Na spotkaniu zostaną omówione m.in. możliwości wsparcia dla lokalnych przedsiębiorców
WydarzenieTaryfy celne i najnowsze zmiany w prawie handlowym USA
Webinarim skierowane jest do firm i startupów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w Stanach Z…
ArtykułFundusze europejskie – kompendium wiedzy
Kompendium oferuje szczegółowy przegląd dostępnych programów oraz dostarcza praktycznych wskazówek
ArtykułPolski sektor kosmiczny: rozwój i perspektywy
Od 2015 r. aż 199 polskich firm i instytucji naukowo-badawczych zdobyło 595 kontraktów z ESA
WydarzenieDoing Business in Spain
Wielkopolski Fundusz Rozwoju zaprasza na webinar „Doing Business in Spain”, który odbędzie się 12 wr…
-
Artykuł
Rola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
ArtykułPESA z umową na 62 pojazdy dla rumuńskich kolei
Eksport to w ostatnich latach ponad połowa produkcji bydgoskiej firmy
ArtykułEksport elektrycznych autobusów
Od stycznia do listopada 2023 roku eksport wyniósł 1085 sztuk o wartości ponad 480,8 mln EUR
-
Raport
Rynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
RaportRynek e-commerce w Czechach
Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak progno…
RaportRynek e-commerce na Węgrzech
Węgierski e-rynek jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków online w Unii Europejskiej. Nie…
RaportRynek e-commerce w Rumunii
sperci wskazują na duży potencjał działalności online w sektorze e-commerce w Rumunii – rynek i przy…
-
Wydarzenie
Uzyskaj graniczne dokumenty jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
Nowa e-usługa dla eksporterów i importerów art. rolno-spożywczych
WydarzenieZamówienia organizacji międzynarodowych
Zostań dostawcą ONZ, UE, NATO i Armii Amerykańskiej
WydarzenieMisja gospodarcza do Meksyku i Gwatemali
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w misji gosp…
WydarzenieBranża kosmetyczna w Chile – szanse i perspektywy dla polskich przedsiębior…
Chile jest jednym z największych rynków kosmetycznych i perfumeryjnych w Ameryce Łacińskiej.
-
Artykuł
Nabór I/2020: Kanada, Kazachstan, ZEA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2021: Kenia, Meksyk, USA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór V/2019: Chiny, Stany Zjednoczone, ZEA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2018: Kanada, Meksyk, Stany Zjednoczone
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.