Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (733)
- Wiedza (308)
- Kalendarz (1222)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Spotkanie informacyjne „Fundusze Europejskie na lata 2021-2027 dla przedsię…
Wydarzenie skierowane jest do przedsiębiorców z woj. mazowieckiego oraz wszystkich zainteresowanych …
WydarzenieFundusze Europejskie dla przedsiębiorców – stan obecny oraz nowe możliwości
Spotkanie z Minister Funduszy i Polityki Regionalnej Katarzyną Pełczyńską-Nałęcz w Śląskim Urzędzie …
WydarzenieŚwiatowy Tydzień Przedsiębiorczości w Kędzierzynie-Koźlu
Od pomysłu na pierwszy biznes do przeciwdziałania wypalaniu zawodowemu
Wydarzenie9. Kongres Biogazu
Kongres Biogazu jest okazją do nawiązywania nowych relacji i wymiany wiedzy w sektorze oraz dalszego…
WydarzenieXVII Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Elblągu
Bezpłatne wydarzenia dla przedsiębiorców, wspierające wiedzę i możliwości nawiązania cennych kontakt…
-
Artykuł
Miesięczny Indeks Koniunktury MIK w październiku 2024
Nieśmiały wzrost poprawy nastrojów wśród przedsiębiorców
ArtykułEksport usług z UE: przewaga dużych firm
W 2022 r. eksport usług z UE był zdominowany przez przedsiębiorstwa zatrudniające ponad 250 osób
ArtykułEuropejska motoryzacja w cieniu azjatyckiej dominacji
Azjatyckie fabryki wyprodukowały 26,1 mln samochodów, co stanowi aż 32 proc. globalnej produkcji
ArtykułPAIH Forum Biznesu 2024 zakończone
Wydarzenie przyciąga tysiące uczestników i pozostaje stałym punktem w kalendarzu biznesowym firm
ArtykułSprzedaż online w sierpniu br. pozostawia wiele do życzenia
Polscy e-klienci wydali w sierpniu 2024 roku aż o 8,3 proc. mniej niż w lipcu
-
Artykuł
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) na Ukrainie w latach 2021-2023
Na koniec 2023 r. skumulowana wartość polskich inwestycji na Ukrainie wyniosła 780 mln USD
ArtykułMyto w górę nie tylko w Niemczech – fala podwyżek opłat drogowych
Wszystkie kraje UE zostały zobowiązane do ujęcia kosztów emisji CO2 w swoich opłatach drogowych
ArtykułPolska branża kosmetyczna w 2024 roku
Polska branża kosmetyczna odpowiada za 5,5 proc. wartości dodanej brutto w UE
ArtykułSztuczna inteligencja w negocjacjach międzynarodowych
Systemy SI mogą analizować trendy rynkowe i przewidywać ich wpływ na konkretne negocjacje handlowe
-
Wydarzenie
Międzynarodowe Targi My TexStyle 2025
My TexStyle 2025 zgromadzi wystawców z 5. kontynentów, w tym z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Niemiec…
WydarzenieMisja gospodarcza w czasie targów Hannover Messe 2025
Wyjazd dedykowany firmom z sektora zaawansowanych technologii, mechaniki, elektrotechniki, przemysłu…
WydarzenieTajwańsko-polskie webinarium i spotkania b2b
Wydarzenie ma na celu rozwijanie współpracy między polskimi a tajwańskimi firmami z sektora elektron…
WydarzenieFinansowanie działalności gospodarczej przez BGK
Wideokonferencja poświęcona będzie możliwościom finansowania działalności gospodarczej za pośrednict…
WydarzenieWebinarium „Reforma unii celnej. Nowy Unijny Kodeks Celny – e-commerc…
Celem webinarium „Reformy Unii Celnej w zakresie e-commerce” jest omówienie kolejnych instytucji cel…
-
Instytucja
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach została powołana przez 103 założycieli 13 lutego 1990 roku …
InstytucjaGórnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej sp. z o.o.
Jesteśmy Instytucją Otoczenia Biznesu, która świadczy usługi wspierające rozwój i przedsiębiorczość….
InstytucjaUnia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) jest wiodąca, polską organizacją branżową …
InstytucjaKrajowa Izba Gospodarcza
Jesteśmy największą niezależną i pozarządową organizacją biznesu/samorządu gospodarczego w Polsce. Ł…
Oferta wsparciaWydawanie świadectw pochodzenia potwierdzających niepreferencyjne pochodzen…
Świadectwo pochodzenia towaru (certificate of origin) jest dokumentem eksportowym występującym w han…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.