Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (762)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1282)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Polska apeluje o zmiany w umowie UE-Mercosur
Porozumienie zakłada zniesienie większości ceł i barier taryfowych, co ma ułatwić wymianę handlową
ArtykułKatalog „MADE IN KUJAWSKO-POMORSKIE” – edycja 2025-2026
Wsparcie regionalnych przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
ArtykułE-commerce w Polsce – nowe regulacje prawne
Proces dostosowania do nowych przepisów jest kosztowny i czasochłonny
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe PAIH w Szczecinie już otwarte
W otwarciu RBH PAIH uczestniczyli przedsiębiorcy i przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu
WydarzenieŁódzkie na targach branży kosmetycznej COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2025
COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA to najbardziej wpływowe globalne wydarzenie poświęcone wszystkim aspekto…
-
Artykuł
Polska nr 2. na świecie w eksporcie zniczy
Polska zajmuje pierwsze miejsce w Europie i drugie na świecie pod względem wartości eksportu zniczy
ArtykułRuszyła nowa edycja Polskich Mostów Technologicznych
Program PMT cieszy się ogromnym zainteresowaniem polskich przedsiębiorców
ArtykułPolski eksport rolno-spożywczy w okresie styczeń-sierpień 2024
Wartość eksportu towarów rolno-spożywczych osiągnęła poziom 34,75 mld EUR
ArtykułHiszpania i Portugalia. Szanse oraz bariery na Półwyspie Iberyjskim
22 października 2024 r. w Żarach odbyło kolejne szkolenie dla lubuskich firm
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Poznań
Poznań stanowi dynamiczne centrum akademickie, biznesowe i inwestycyjne
-
Artykuł
Klucz do sukcesu polskich marek kosmetycznych na rynku chilijskim
Chilijskie społeczeństwo cechuje silna segmentacja według klas społecznych
ArtykułJak cesja wierzytelności wpływa na funkcjonowanie firmy transportowej?
Cesja wierzytelności często jest sposobem na pozbycie się długu lub przyspieszenie spłaty
ArtykułNiemieckie prawo przewiduje wysokie kary za opóźnienia w przewozie
Kara może sięgać nawet trzykrotności zapłaty za fracht.
ArtykułKultura biznesu w Niemczech
Niemcy cenią sobie podejście oparte na faktach, danych i analizie, znanym jako „Fachkompetenz”
-
Wydarzenie
Spotkanie „Biznes przy Kawie – Kielce”
Spotkanie biznesowe w Kielcach dedykowane przedsiębiorcom z województwa świętokrzyskiego
WydarzenieSzwajcaria, Austria – możliwości i zasady współpracy handlowej i świadczeni…
Celem wydarzenia jest wspieranie rozwoju eksportu i inwestycji zagranicznych przez przedsiębiorstwa …
WydarzenieZastosowanie Al na rynku chorwackim i słoweńskim
Zastosowania sztucznej inteligencji – wymiana doświadczeń i najlepsze praktyki z rynku chorwackiego …
WydarzenieGo Global – Kujawsko-Pomorski Biznes na Bliskim Wschodzie
Wydarzenie organizowane w ramach projektu „Promocja gospodarki regionalnej” dedykowane jest MŚP z ku…
WydarzenieŚniadanie Biznesowe w Toruniu
Szkolenie jest skierowane do przedsiębiorców z województwa kujawsko-pomorskiego, którzy planują zagr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.