Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (754)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1271)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Polska na WETEX 2024 w Dubaju – podsumowanie
WETEX to największe na Bliskim Wschodzie targi w obszarze zrównoważonego rozwoju
WydarzenieŁódzkie na targach branży budowlanej BATIBOUW 2025
Misja gospodarcza na targi branży budowlanej BATIBOUW 2025 oraz VI Forum Polskich Przedsiębiorców Bu…
WydarzenieBezpłatne stanowisko dla polskich firm na South Summit Brazil 2025
Targi South Summit Brazil to renomowane wydarzenie poświęcone innowacjom i start-upom
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – listopad 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułListopad w Regionalnych Biurach Handlowych
RBH są punktami wspierającymi lokalny biznes i łączącymi przedsiębiorców z regionu z PAIH
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – październik 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułNowy nabór wniosków na promocję polskich marek za granicą
PARP ponownie wspiera innowacyjne MŚP
ArtykułPolska na fali rozwoju morskiej energetyki wiatrowej
Potencjał rozwoju branży energetyki wiatrowej w Polsce zauważyło wielu zagranicznych inwestorów
ArtykułAsia Power Index 2024: Azja Południowo-Wschodnia rośnie w siłę
Publikacja pokazuje, które kraje umacniają swoje pozycje, a które tracą na znaczeniu
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-sierpień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 10,7 mld PLN
-
Artykuł
Klucz do sukcesu polskich marek kosmetycznych na rynku chilijskim
Chilijskie społeczeństwo cechuje silna segmentacja według klas społecznych
ArtykułJak cesja wierzytelności wpływa na funkcjonowanie firmy transportowej?
Cesja wierzytelności często jest sposobem na pozbycie się długu lub przyspieszenie spłaty
ArtykułNiemieckie prawo przewiduje wysokie kary za opóźnienia w przewozie
Kara może sięgać nawet trzykrotności zapłaty za fracht.
ArtykułKultura biznesu w Niemczech
Niemcy cenią sobie podejście oparte na faktach, danych i analizie, znanym jako „Fachkompetenz”
-
Wydarzenie
Bałkany i Bułgaria – skuteczna strategia eksportowa
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na spotkanie pt. „Bałk…
WydarzenieStoisko PAIH na targach CES 2025
Targi CES są prognostykiem tego, co w technologii będzie się działo na rynku w nadchodzącym roku
WydarzenieDigital Biznes – oszczędzaj czas i pieniądze w firmie
Celem organizatorów jest pomoc przedsiębiorcom w rozwijaniu swoich firm dzięki nowoczesnym technolog…
WydarzenieINTARG 2025
INTARG to targi mające wieloletnią tradycję i międzynarodowy prestiż, przyciągające przedstawicieli …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.