Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2023/11/webinarium-expo_2025_osaka_kansai-1024x576.png)
O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1047)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Wyzwania polskiego eksportu
W 2022 roku jedynie 4,8% polskich firm sprzedawało swoje wyroby za granicę
WydarzenieWebinarium dla Game Developerów: Jak radzić sobie z opodatkowaniem sprzedaż…
Rynek gier wideo w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, obecnie jest już jednym z kluczowych sektorów …
ArtykułKluczowe porozumienia polsko-chińskie
Ważne ustalenia w czasie wizyty Prezydenta RP w Chinach w dniach 22-26 czerwca
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – czerwiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułEuro i dolar dominują w handlu zagranicznym UE w 2023 roku
Euro było najczęściej stosowaną walutą w eksporcie wśród krajów UE
-
Artykuł
PAIH organizatorem Stoiska Narodowego na targach Eurosatory
Targi odbędą się w dniach 17-21 czerwca 2024 roku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułPolska atrakcyjna dla zagranicznych inwestorów
Raport JLL, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Hays i ALTO
ArtykułW Andaluzji powstaje największy hub wodorowy w Europie
Andaluzyjska Dolina Zielonego Wodoru to najważniejszy projekt dotyczący zielonego wodoru w Europie
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Bydgoszcz
Bydgoszcz stała się atrakcyjną lokalizacją dla licznych inwestycji z wielu sektorów
-
Artykuł
Relacje polsko – portugalskie
Portugalia jest bardzo dobrym i perspektywicznym rynkiem dla polskich przedsiębiorców i producentów.
ArtykułEksport karmy dla psów i kotów – Polska na 5. miejscu na świecie
Polska karma dla zwierząt zdobywa uznanie na rynkach zagranicznych
ArtykułRola targów w strategii eksportowej
Targi to platforma do budowy silnej marki na rynku międzynarodowym
-
Wydarzenie
Ekspansja na rynki bałkańskie
Wraz ze wzrostem PKB takich krajów jak Rumunia i Bułgaria , rozwój branży e-commerce ma tam ogromny…
WydarzenieIII Kongres Ekspansywnych Eksporterów ( III KEE )
Kongres Ekspansywnych Eksporterów to wydarzenie łączące sektor usług i instytucji publicznych dla e…
WydarzenieII Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze
Forum będzie okazją do wymiany poglądów oraz nawiązania relacji pomiędzy przedstawicielami polskiego…
WydarzenieStartupy: jak pitchować, aby pozyskać inwestora i zapewnić rozwój biznesu
Startupy i scaleupy technologiczne w Norwegii tworzą najwięcej nowych miejsc pracy. Jest to prężnie …
WydarzenieStart do eksportu dla sektora MŚP
Podczas spotkania poruszane będą tematy związane z bezpośrednimi korzyściami osiąganymi przez ekspor…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.