Formy wejścia na rynki zagraniczne
07.10.2022
Online

-
Lokalizacja
Online
-
Kiedy
18.10.2022, 10:00-11:15
-
Rejestracja
Zgłoś udział
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Bydgoską Agencją Rozwoju Regionalnego zaprasza na szkolenie online pt. „Formy wejścia na rynki zagraniczne”, które odbędzie się 18 października 2022 r.
Chcesz sprzedawać swoje produkty za granicą i zastanawiasz się od czego zacząć? Dowiedz się wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu jakie są formy wejścia na nowy rynek.
Podczas spotkania zostaną poruszone takie tematy jak:
- strategie wejścia na rynki zagraniczne,
- najczęstsze błędy w działalności eksportowej,
- minimalizowanie ryzyka w handlu zagranicznym.
Szkolenie poprowadzi Barbara Kamińska-Szuba. Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Wiedniu. Przez kilka lat pełniła funkcję menedżera eksportu polskich firm na rynku austriackim. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w roli akredytowanego doradcy eksportowego przy Austriackiej Izbie Gospodarczej, doradzała między innymi polskim przedsiębiorstwom w zakresie sprzedaży eksportowej i internacjonalizacji. Współzałożycielka i wieloletnia Prezes organizacji PAIWG w Wiedniu, zrzeszającej polskie i austriackie firmy z różnych sektorów gospodarczych, działające na rzecz wymiany handlowej pomiędzy Polską i Austrią. Organizowała wystąpienia polskich firm na branżowych targach w Austrii. Od kilkunastu lat mieszka w Austrii. Absolwentka administrowania przedsiębiorstwem i zarządzania zasobami ludzkimi na Wyższej Szkole Prawa i Administracji w Rzeszowie oraz podyplomowych studiów coachingu biznesowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Studiowała także prawo gospodarcze na Uniwersytecie Ekonomicznym w Wiedniu.
- Wszystko
-
Artykuł
Zadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.