Forum Polskiej Przedsiębiorczości
08.06.2022
Nadarzyn, Polska
W dniach 22-24 czerwca 2022 roku Warszawska Izba Gospodarcza, przy współpracy z regionalnymi i lokalnymi izbami gospodarczymi, organizuje Forum Polskiej Przedsiębiorczości. Spotkanie odbędzie się w Ptak Warsaw Expo.
Podczas paneli dyskusyjnych eksperci, posiadający wyjątkowe doświadczenie, podzielą się wiedzą, która pomoże przecierać nowe szlaki w obecnej, trudnej rzeczywistości biznesowej.
Tematy, które zostaną poruszone podczas forum:
- Małe i średnie przedsiębiorstwa na rynku globalnym – eksport, inwestycje, konkurencja. Czy system wsparcia MŚP na rynkach zagranicznych działa? Debata organizowana przy współpracy z Rzecznikiem MŚP.
- Odbudowa gospodarki turystycznej – bariery, wyzwania, atuty rodzimych przedsiębiorców. Panel z udziałem przedstawicieli Polskiej Organizacji Turystycznej, hotelarzy i touroperatorów.
- Drony jako produkt eksportowy Polski – teraźniejszość i przyszłość.
- Współpraca handlowa Chiny – Europa: na co zwrócić uwagę przy zawieraniu kontraktów handlowych?
- Chiny – Europa – implikacje geopolityki na łańcuchu dostaw oraz skutki ich przerwania: roszczenia, windykacja, kary umowne, odpowiedzialność kontraktowa, siła wyższa.
- Dochodzenie roszczeń w Polsce przed kontrahentów chińskich – zabezpieczenia kontraktów.
Zainteresowani uczestnictwem mogą rejestrować się online przez formularz rejestracyjny.
- Wszystko
- Kalendarz (1286)
-
Podcast
Szlakiem Zatoki Perskiej: Eksploracja Rynków ZEA
W trzecim podcaście Trade ON AIR o obiecujących sektorach oraz zawiłościach kulturowych regionu
WydarzenieWzory przemysłowe – czyli jak skutecznie chronić design?
Urząd Patentowy RP zaprasza na webinarium pt. „Wzory przemysłowe – czyli jak skutecznie chronić desi…
ArtykułDofinansowanie na internacjonalizację
16 października 2023 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rozpoczyna nabór wniosków
-
Wydarzenie
„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
WydarzenieCykl seminariów „Export Gate”
Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
WydarzenieVI KONKURS GRANTOWY Agencji Rozwoju Pomorza
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza nabór wniosków o udzielenie grantu na realizację projektów pole…
WydarzenieTargi Railwaytech Indonesia
Zapraszamy przedsiębiorców z branży systemów bezpieczeństwa, rozwiązań technicznych dla kolei do wsp…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.