Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (825)
- Kalendarz (1497)
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach WETEX 2024 w Dubaju
PARP organizuje stoisko narodowe podczas największych na Bliskim Wschodzie targów w obszarze zrównow…
ArtykułHandel Gwatemali i szanse dla polskiego eksportu
Polska ma potencjał, aby poprawić saldo handlowe z Gwatemalą
ArtykułSztuczna inteligencja w negocjacjach międzynarodowych
Systemy SI mogą analizować trendy rynkowe i przewidywać ich wpływ na konkretne negocjacje handlowe
ArtykułInauguracja budowy Pawilonu Polski na Wystawę Światową Expo 2025 Osaka
Udział Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai zakłada promocję gospodarki, kultury, nauki i turystyki
-
Artykuł
Akt KE o usługach cyfrowych wszedł w życie
Akt o usługach cyfrowych – przełomowy zbiór nowych unijnych przepisów mających zapewnić bezpieczniej…
ArtykułEksport kaczego mięsa wciąż rośnie
Od ponad 8 lat Polska jest liderem jeśli chodzi o produkcję drobiu w Unii Europejskiej. Zarówno w ek…
ArtykułPolskie firmy najwięcej inwestują w Czechach
W pierwszej połowie 2022 roku inwestycje polskich firm były o 50 proc. wyższe w porównaniu do średni…
ArtykułUKCA będzie obowiązywać od 2025 roku
Wdrożenie znaku UK Conformity Access (UKCA) zaplanowane było na 2023 rok. Jednakże ze względu na tru…
ArtykułKonferencja „Perspektywy współpracy polsko-algierskiej”
W dniu 8 listopada 2022 roku w miejscowości Hammedi odbyła się konferencja pt. „Perspektywy współpra…
-
Wydarzenie
BuildTech Asia 2024
BuildTech Asia to jedno z najważniejszych wydarzeń handlowych B2B dla branży budowlanej w regionie.
WydarzenieAerospace & Defense Supplier Summit Seattle 2024
Aerospace & Defense Supplier Summit Seattle to wydarzenie związane z łańcuchem dostaw, w którym ucze…
WydarzenieRynek brazylijski – bezpłatne seminarium
Polsko – Portugalska Izba Gospodarcza organizuje 27 lutego bezpłatne seminarium dotyczące rynku braz…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Alimentec 2024
Wiodąca platforma branży hotelarskiej, spożywczej i napojów w regionie andyjskim, Karaibów i Ameryki…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.