Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
-
Instytucja
Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba)
Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymian…
InstytucjaZwiązek Polskie Mięso
Związek Polskie Mięso promuje w Polsce i za granicą polskie przedsiębiorstwa produkujące mięso oraz …
InstytucjaOgólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli (OIGPM)
Zadaniem OIGPM jest pomoc w organizacji środków dla podmiotów stowarzyszonych na ekspansję gospodarc…
Oferta wsparciaEnterprise Europe Network – działalność informacyjno-szkoleniowa
Enterprise Europe Network to największa europejska sieć ośrodków i instytucji, które wspierają rozwó…
Oferta wsparciaAkademia PARP
Baza bezpłatnych kursów e-learningowych z takich zagadnień jak prawo, finanse, marketing, zarządzani…