Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (816)
- Wiedza (376)
- Kalendarz (1462)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Określenie i przygotowanie oferty inwestycyjnej gminy na Warmii i Mazurach
Szkolenie będzie wzmocnieniem umiejętności budowania pozytywnego wizerunku gminy w regionie jako atr…
WydarzenieNowa procedura dotycząca zwolnienia podmiotowego w podatku VAT w UE
Podczas szkolenia zostaną omówione przepisy, które umożliwią korzystanie ze zwolnień z podatku VAT
ArtykułJapońskie inwestycje w województwie łódzkim
Japońskie inwestycje kolejnym impulsem dla rozwoju regionu
WydarzenieMiędzynarodowe spotkania b2b w ramach targów Grüne Woche 2025
Grüne Woche w Berlinie, stanowią doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów biznesowych w branży ro…
-
Artykuł
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2023 roku
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2023 roku osiągnęła kwotę 236 mld zł
ArtykułSpedycje cyfrowe to przyszłość branży TSL
Digitalizacja w branży transportowej to nie kwestia wygody, ale przetrwania na wymagającym rynku
ArtykułNiemiecka gospodarka na zakręcie
Prognozy na rok 2024 nie napawają optymizmem – ekonomiści ING przewidują spadek o 0,3 proc.
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuri Analiz PFR
ArtykułDynamiczny rozwój ukraińskiego biznesu w Polsce
W 2023 r. powstało około 28,6 tys. JDG prowadzonych przez obywateli Ukrainy
-
Wideo
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
WideoWideo: Jak rozwinąć działalność eksportową?
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową – przewodnik po instytucjach wsparcia
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
PodcastPodcast: Jak sprawdzić, czy firma jest gotowa do eksportu?
Podcast: Jak samodzielnie sprawdzić czy firma jest gotowa do eksportu?
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach MEDICA 2024 w Dusseldorfie
PARP organizuje stoisko narodowe na targach MEDICA dla firm z sektora medycznego i farmaceutycznego…
WydarzenieZapisy na warsztaty dla podlaskich startupów
Celem warsztatów jest przygotowanie do zagranicznej ekspansji
WydarzenieWyjazd na targi Arab Health 2025 dla MŚP z woj. lubelskiego
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego organizuje stoisko wystawiennicze na Targach Arab Health…
WydarzenieStoisko narodowe na targach electronica 2024 w Monachium
PARP organizuje stoisko narodowe podczas targów electronica 2024 – wiodącej imprezy dla branży elekt…
WydarzenieWebinar informacyjny dot. naboru na misje zagraniczne dla startupów
PARP zaprasza na webinar informacyjny dot. naboru na misje zagraniczne dla startupów w ramach projek…
-
Poradnik
Finansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.