Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (825)
- Kalendarz (1497)
-
Artykuł
Potencjał inwestycyjny polskich miast – Gorzów Wlkp.
Gorzów Wielkopolski, jako istotne miasto na mapie regionu, jest prężnym ośrodkiem administracyjnym
WydarzenieSzanse dla firm IT na rynku amerykańskim – debata
Dowiedz się, gdzie najlepiej ulokować firmę IT lub start-up, i jak skutecznie przygotować się na wyz…
WydarzenieMisja gospodarcza na EXPO Osaka i Bari-Ship 2025
Zaproszenie dedykowane jest mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom z Pomorza Zachodniego
WydarzenieJaponia. Zasady handlu z Krajem Kwitnącej Wiśni
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na bezpłatne spotkanie…
ArtykułPolski eksport słodyczy czekoladowych
Polska dynamicznie rozwija swoją pozycję w globalnym eksporcie czekolady i słodyczy czekoladowych
-
Artykuł
Polscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
ArtykułJagodowe mrożonki
Polska jest liderem w eksporcie mrożonych owoców jagodowych do krajów europejskich
ArtykułPolski gamedev rośnie w siłę
Obecnie nad Wisłą jest ok. 500 firm, które produkują i wydają gry
ArtykułPolskie firmy lepiej oceniają warunki eksportowe
O 7 pkt. proc. wzrosło pozytywne znaczenie popytu zagranicznego dla eksportu firm
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na EIMA 2024 International w Bolonii
PAIH organizuje stoisko narodowe na Index Plus 2024 w Delhi, w ramach projektu pn. „Umiędzynarodowie…
WydarzeniePowerConenct Energy Summit 2025
Summit 2025 – największe spotkanie branży energetycznej po raz pierwszy w Gdańsku
WydarzenieE-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
Bezpłatne szkolenie o cross-border e-commerce dla MŚP z województwa zachodniopomorskiego
WydarzenieSukces na rynku litewskim, strategie i wyzwania dla branży kosmetycznej
Branża kosmetyczna na Litwie perspektywą dla polskich eksporterów
WydarzenieBrussels Furniture Fair 2024
Rekrutacja MŚP z województwa łódzkiego na targi meblowe Brussels Furniture Fair 2024
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.