Gdańsk – seminarium „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy”
01.10.2024
Gdańsk
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. zaprasza na seminarium p.t. „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy”, które odbędzie się 15.10.2024r. (wtorek) w Gdańsku w Olivia Business Centre, Aleja Grunwaldzka 472 D.
Chiny to druga największa gospodarka świata, od lat przyciągająca uwagę przedsiębiorców z różnych branż i regionów. W 2023 roku kraj ten odpowiadał za blisko 18% światowego PKB, co stanowi istotny udział w globalnej gospodarce. Dynamiczny rozwój przemysłu, technologii oraz rosnąca klasa średnia sprawiają, że chiński rynek staje się coraz bardziej atrakcyjny dla firm międzynarodowych. Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na ekspansję eksportową, zwiększenie zysków i długoterminowy rozwój.
Celem wydarzenia jest omówienie wyzwań oraz możliwości związanych z pozyskiwaniem chińskich klientów, a także wiele aspektów, które firmy powinny wziąć pod uwagę podczas planowania ekspansji na rynek chiński. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć cenną wiedzę na temat współpracy z Chinami oraz dowiedzieć się, jak skutecznie budować relacje handlowe w Państwie Środka.
Podczas wydarzenia poruszone zostaną m.in. tematy:
- potencjał współpracy z Szanghajem,
- Program Pomorski Broker Eksportowy 2030 wspierający pomorskich eksporterów,
- Chiny jako perspektywiczny rynek eksportowy,
- doświadczenia pomorskich firm na rynku chińskim.
Po prelekcjach odbędzie się sesja networkingowa, podczas której uczestnicy będą mieli możliwość bezpośrednich rozmów z prelegentami.
Seminarium odbędzie się w j.polskim. Zgłoszenia sa przyjmowane do 11 października 2024 za pośrednictwem formularza. Liczba miejsc ograniczona. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
-
Wydarzenie
Hongkong – brama do rynku południowochińskiego
Dzięki strategicznemu położeniu geograficznemu, Hongkong stanowi bramę do Chin kontynentalnych oraz …
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
ArtykułChiny otworzyły granice
Z dniem 8 stycznia chiński rząd oficjalnie złagodził politykę „zero Covid” i odszedł od surowych res…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.