Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (756)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1278)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Access2Markets Seminar
Ministerstwo Rozwoju i Technologii informuje o kolejnym organizowanym przez Komisję Europejską bezp…
WydarzenieWielosektorowa misja biznesowa do São Paulo w Brazylii
Celem misji jest ułatwienie nawiązywania współpracy między polskimi przedsiębiorstwami a potencjalny…
ArtykułSzanse i zagrożenia dla polskich marek eksportowych podczas Black Week
W 2023 roku globalne wydatki konsumenckie podczas Black Week wyniosły około 1,2 bln USD
WydarzenieMisja Biznesowa do Portugalii
Celem misji jest umożliwienie polskim przedsiębiorcom nawiązania relacji B2B z potencjalnymi portuga…
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe PAIH w Zielonej Górze
Drugie biuro PAIH w regionie odpowiedzią na potrzeby polskich firm z całego województwa lubuskiego
-
Artykuł
Zniesienie zakazu importu produktów drobiowych z Polski do Kirgistanu
Decyzja o zniesieniu zakazu została podjęta na skutek poprawy sytuacji epidemiologicznej
ArtykułRusza konkurs na Operatora Restauracji w Pawilonie Polski na Expo 2025
W konkursie mogą uczestniczyć firmy z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w branży gastronomicznej
ArtykułKatalog polskiej branży produktów dla zwierząt
Stwórz z PAIH katalog promujący polską branżę produktów dla zwierząt
ArtykułMisja przyjazdowa kontrahentów handlowych z Azji, 9-11 września 2024
W spotkaniach bierze udział 7 importerów z Azji i ok. 70 polskich eksporterów
ArtykułNowe biuro PAIH w Ukrainie
Otwarcie przedstawicielstwa we Lwowie to odpowiedź na oczekiwania polskiego biznesu
-
Artykuł
Cyberbezpieczeństwo w transporcie
Sektor transportu jest szczególnie narażony na cyberprzestępstwa
ArtykułDekarbonizacja w Polsce
Liczba firm ubiegających się o wsparcie finansowe na projekty ekologiczne wzrosła o 20 proc.
ArtykułTurystyka w Meksyku – szansa dla polskich przedsiębiorców
Meksyk oferuje inwestorom zagranicznym różne możliwości prawne działania oraz ułatwienia fiskalne
ArtykułEuropean Cities and Regions of the Future 2024: wysokie miejsce Polski
Wrocław zwycięzcą, 4. miejsce dla Warszawy i Krakowa!
-
Wydarzenie
Polsko-Tunezyjskie Forum Biznesu
Forum będzie okazją dla polskich firm do nawiązania bezpośrednich relacji z przedsiębiorcami z Tunez…
WydarzenieLubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
WydarzenieIII Regionalny Kongres Gospodarczy Opolskie dla Biznesu
Celem Kongresu jest wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które będą służyć rozwojowi gospodarczemu Op…
WydarzenieWebinarium – Kontrola jakości w dostawach dla ONZ
Webinarium dedykowane jest firmom współpracującym już z ONZ, jak i tym, które planują zabiegać o kon…
WydarzenieWebinarium – eksport rolno–spożywczy do Arabii Saudyjskiej
W czasie webinarium m.in. o potencjale rynku saudyjskiego dla polskiego eksportu żywności, trendach,…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.