Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (758)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1278)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach ENEX 2025 w Tokio
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości organizuje stoisko narodowe podczas targów ENEX w Japonii….
ArtykułRośnie polski eksport do Wietnamu i inwestycje
W I półroczu 2024 roku wartość polskiego eksportu do Wietnamu była wyższa o 8 proc. r/r
ArtykułCoraz więcej wyłudzeń w branży transportowej
Wyłudzenia środków za pomocą fałszywych e-maili to rosnące zagrożenie w branży transportowej
WydarzenieŚniadanie Biznesowe z PAIH w Chełmie
W programie wydarzenia m.in. Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych
WydarzeniePolsko-Tajwańskie Forum Współpracy Gospodarczej
Zaproszenie jest w szczególności kierowane do przedsiębiorców działających w branżach IT/ICT, spożyw…
-
Artykuł
Nowa szansa dla młodych firm EdTech. PARP ogłasza nabór
Celem działania jest wspieranie innowacyjnych startupów w zdobywaniu międzynarodowego doświadczenia
ArtykułSektor ICT w Polsce i na świecie
Zaledwie 10 państw odpowiada za 82 proc. światowego eksportu dóbr ICT
ArtykułFundusze europejskie – kompendium wiedzy
Kompendium oferuje szczegółowy przegląd dostępnych programów oraz dostarcza praktycznych wskazówek
ArtykułPolski sektor kosmiczny: rozwój i perspektywy
Od 2015 r. aż 199 polskich firm i instytucji naukowo-badawczych zdobyło 595 kontraktów z ESA
ArtykułParagwaj – kraj niedoceniany
Przez dwie dekady gospodarka Paragwaju rozwijała się szybciej niż średnia regionalna
-
Artykuł
Sztuczna inteligencja a analiza konkurencji
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje tradycyjne metody analizy konkurencji
ArtykułSztuczna inteligencja w eksporcie
Sztuczna inteligencja staje się kluczowym narzędziem w arsenale firm eksportujących
ArtykułKlimat inwestycyjny w Chorwacji
Chorwacja posiada potencjał, aby stać się atrakcyjnym partnerem dla polskich przedsiębiorców
-
Wydarzenie
Konferencja w Zambrowie
Wydarzenie skierowane jest do przedsiębiorców z województwa podlaskiego, którzy poszukują informacji…
WydarzenieTrusted Economy Forum – CommonSign 2024
CommonSign 2024 realizowana będzie wspólnie z Trusted Economy Forum, cyklem wydarzeń związanych z sz…
WydarzenieKonferencja „Polska europejskim hubem morskiej energetyki wiatrowej”
Polska ma szanse stać się europejskim hubem dla morskiej energetyki
WydarzenieWebinarium PAIH „Twoja droga do eksportu”
Podczas webinarium zaprezentowane zostaną m.in. założenia nowej edycji programu Polskie Mosty Techno…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.