Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (825)
- Wiedza (396)
- Kalendarz (1498)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Wymiana handlowa Unii Europejskiej z Chinami
Chiny są największym dostawcą towarów do UE i 3. odbiorcą europejskiego eksportu
WydarzenieForum Unia Europejska-Kenia 2025
Forum ma na celu wzmocnienie więzi handlowych i gospodarczych między UE a Kenią
WydarzenieWebinarium – rynek japoński dla sektora medycznego i farmaceutycznego
PARP zaprasza na webinar, podczas którego poruszone zostaną zagadnienia związane z ekspansją na ryne…
WydarzenieConstruct & Design 2025
Construct & Design to największe w Izraelu targi branży budowlanej i wystroju wnętrz
WydarzenieWarmia i Mazury w Korei Południowej
Invest Warmia i Mazury – trwa nabór na misję gospodarczą do Korei Południowej
-
Artykuł
Globalne ograniczenia handlowe – raport WTO
Wartość ograniczeń eksportowych WTO oszacowało na 231 mld USD
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach EIMA International – podsumowanie
Polscy producenci z branży agro mocno zaznaczyli swoją obecność na wydarzeniu
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-wrzesień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 13 mld PLN
ArtykułPolska na GAMESCOM 2024 w Kolonii – podsumowanie
Na stoisku promowana była oferta blisko 60 polskich firm
RaportRaport „The Construction and finishing materials Sector in Poland”
Polski przemysł budowlany generuje około 10 proc. PKB kraju
-
Artykuł
Opóźnione płatności pogrążają transport – czy nowe prawo to zmieni
Płynność finansowa branży transportowej wymaga pilnego wsparcia
ArtykułPrzedsiębiorczość w Polsce 2023 – odzyskiwanie równowagi po kryzysach
Choć przedsiębiorcy borykają się z wieloma wyzwaniami, klimat biznesowy uległ polepszeniu
ArtykułŚwiadomość zdrowotna i ekologiczna konsumentów w Singapurze
Singapur od lat stawia na edukację ekologiczną i promowanie zrównoważonych praktyk
ArtykułTrendy żywieniowe w Singapurze
Jednym z trendów, który zyskał na znaczeniu po pandemii, jest dieta oparta na roślinach
ArtykułPopandemiczny konsument w Singapurze
Po pandemii odnotowano znaczny spadek wydatków na podróże zagraniczne i życie nocne
-
Wydarzenie
Wietnam – nowy kierunek dla biznesu
Wydarzenie skierowane jest do MŚP z woj. łódzkiego, którzy planują eksport do Wietnamu i chcą lepiej…
WydarzenieThe Mining Show 2025
Polski pawilon na The Mining Show 2025, największym wydarzeniu branży górniczej i wydobywczej na Bli…
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieBeautyworld Japan Tokyo 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Beautyworld Japan Tokyo. Wydarzenie…
WydarzenieExpo Electro 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu organizuje w ramach targów Expo Electro stoisko promocyjno-inform…
-
Oferta wsparcia
Wydawanie świadectw pochodzenia potwierdzających niepreferencyjne pochodzen…
Świadectwo pochodzenia towaru (certificate of origin) jest dokumentem eksportowym występującym w han…
Oferta wsparciaWydawanie Karnetów ATA
Karnet ATA jest międzynarodowym, ujednoliconym dokumentem celnym upoważniającym do czasowego przywoz…
Oferta wsparciaWystawianie zaświadczeń
Zaświadczenia Krajowej Izby Gospodarczej mogą być wymagane w przetargach zagranicznych i handlu zagr…
Oferta wsparciaKonferencje i seminaria międzynarodowe
Jeśli chcesz uzyskać wiedzę o danym rynku zagranicznym, poznać możliwości i trendy w danej branży, n…
Oferta wsparciaTargi zagraniczne
Jeśli planujesz wejście na wybrany rynek zagraniczny lub chcesz promować swój towar/usługi w danym k…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.