Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (760)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1279)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Śniadanie Biznesowe z PAIH w Chełmie
W programie wydarzenia m.in. Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych
WydarzeniePolsko-Tajwańskie Forum Współpracy Gospodarczej
Zaproszenie jest w szczególności kierowane do przedsiębiorców działających w branżach IT/ICT, spożyw…
WydarzenieSpotkanie Biznesowe z PAIH w Kotlinie
Główne tematy wydarzenia to możliwości wsparcia dla lokalnych przedsiębiorców
ArtykułGlobalne ograniczenia handlowe – raport WTO
Wartość ograniczeń eksportowych WTO oszacowało na 231 mld USD
WydarzeniePolsko-Ukraińskie spotkania b2b i webinarium
Cel wydarzenia to rozwijanie współpracy między polskimi i ukraińskimi firmami z sektora zielonych t…
-
Artykuł
Imponujący wzrost polskiego e-commerce w lipcu br.
Obroty w e-commerce w lipcu 2024 roku osiągnęły wartość 7,109 mld PLN
ArtykułOtwarcie rynku indyjskiego na polskie borówki
22 sierpnia br. Ministerstwo Rolnictwa i Dobrobytu Rolników Indii opublikowało wymogi fitosanitarne
ArtykułPolska umacnia pozycję jednego z największych eksporterów drobiu na świecie
Jesteśmy na 1. miejscu w Unii Europejskiej i 3. na świecie
ArtykułSukcesy polskich portów w pierwszym półroczu 2024 roku
Porty obsłużyły 1 557 603 TEU – o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2023 r.
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach INDEX PLUS w Delhi – podsumowanie
Promocja polskiej branży meblarskiej na rynkach azjatyckich
-
Artykuł
Świąteczne zakupy Polaków: tradycje, trendy i wybory
Przedświąteczny okres to czas oczekiwania i radości, ale także gorączkowych poszukiwań prezentów
ArtykułCzekolada „Made in Poland”
Polska należy do ścisłej czołówki największych producentów i eksporterów czekolady na świecie
ArtykułRelacje polsko – portugalskie
Portugalia jest bardzo dobrym i perspektywicznym rynkiem dla polskich przedsiębiorców i producentów.
-
Wydarzenie
Nabór uczestników wyjazdu studyjnego do Amsterdamu
Celem wyjazdu jest udział w targach Metstrade Show 2024 RAI oraz nawiązanie kontaktów z międzynarodo…
WydarzenieDoing Business in Romania
Wydarzenie skierowane jest głównie do przedsiębiorców z woj. wielkopolskiego, planujących zagraniczn…
WydarzeniePodsumowanie cyklu „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo…
Podczas seminarium podsumowującego cykl webinarów zostanie przedstawionych wiele ciekawych i przydat…
WydarzenieKonferencja E-commerce B2B
Konferencja adresowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów sprzedaży i …
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.