Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (825)
- Wiedza (396)
- Kalendarz (1498)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Pierwsza misja wyjazdowa branży GreenTech zakończona
W dniach 10-14 marca 2025 r. odbyła się pierwsza misja wyjazdowa dla polskich startupów do Madrytu
ArtykułPolskie kosmetyki podbijają Włochy
Z szerokim wachlarzem produktów i usług będzie można zapoznać się podczas targów Cosmoprof w Bolonii
ArtykułGospodarcze powiązania Polski i Ukrainy – czy migracja zwiększa handel
Wpływ migracji na polską gospodarkę może wynosić 1,7-2,9 proc. wzrostu PKB w latach 2030-2050
WydarzenieMisja gospodarcza do Portugalii – SIM Conference 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w misji gospodarczej na SIM Conference do Portugalii
-
Artykuł
Firma bezpieczna cyfrowo – bezpłatny kurs online
88 proc. przedsiębiorstw doświadczyło incydentu cyberbezpieczeństwa w ciągu ostatnich pięciu lat
ArtykułGospodarka Kuby na rozdrożu – nowe szanse na eksport i inwestycje
Mimo trudnych warunków gospodarczych Kuba stara się przyciągnąć zagranicznych inwestorów
ArtykułPolska na GITEX GLOBAL 2024 w Dubaju – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 200 tys. uczestników z całego świata
ArtykułPAIH wybrała Operatora Restauracji na Expo 2025 w Osace
Restauracja będzie pełnić rolę ambasadora polskiej kuchni
ArtykułRaport „The Green Technology Sector in Poland”
Raport zawiera również katalog polskich firm i instytucji działających w sektorze
-
Artykuł
Kultura biznesu w Malezji
Kultura biznesu w Malezji jest silnie ukształtowana przez różnorodność etniczną i religijną
ArtykułWysokie kary we Francji, Niemczech i Belgii za nocleg w kabinie
Kiedy kierowca może dostać mandat za nocleg w kabinie i czy musi posiadać rachunki za pobyt w hotelu
ArtykułSurinam – kraj mało znany
Surinam prowadzi aktywną politykę na rzecz zachęcania zagranicznych przedsiębiorców do inwestowania
ArtykułInwestycje w Chile: kluczowe branże i nowe możliwości
W pierwszej połowie 2024 r. wartość portfela inwestycyjnego wzrosła o 24 proc.
-
Wydarzenie
Efektywne wykorzystanie zasobów w projektach budowlanych
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców z branży budowlanej zainteresow…
WydarzenieMisja gospodarcza do Francji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców, instytucje oraz ekspertów z obszaru cyb…
WydarzenieMongolia Mining 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Mongolia Mining. Wydarzenie odbędzi…
WydarzenieNordic Life Science Days 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do zgłaszania chęci uczestnictwa w targach…
-
Oferta wsparcia
Szkolenia i webinaria z zakresu handlu zagranicznego
Dzięki szkoleniom oferowanym przez KIG pozyskasz nowe lub zaktualizujesz dotychczasowe informacje w …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.