Global Check-In – konferencja eksportowa
23.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
![obrazek w kształcie pinezki na niebieskim tle, na którym znajdują się siedzący na krzesłach ludzie a przed nimi wisi na ścianie telebim](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/global-check-in_800x418.png)
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Wprowadź tytuł
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/07/pl_dlugie_tlo-biale_kig-szary-0x125-c-default.jpg)
- Wszystko
- Aktualności (634)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1044)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Zanim wjedziesz do Londynu: Direct Vision Standard i zezwolenia HGV
Jak ubiegać się o certyfikat HGV.
WydarzenieMisja gospodarcza podczas Berlin Fashion Week
PAIH zaprasza polskie przedsiębiorstwa z sektora mody i branży kosmetycznej do udziału w misji gospo…
ArtykułMożna już wnioskować o dofinansowanie – Seal of Excellence
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą startować w konkursie
ArtykułKonkurs „Najlepszy Polski Eksporter Uzbrojenia”- rusza nowa edycja
Termin składania zgłoszeń trwa do 9 sierpnia br.
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
-
Artykuł
Sektor spożywczy i HORECA w Austrii
Eksport produktów spożywczych, napojów oraz produktów tytoniowych do Austrii stale rośnie. Wyjątkiem…
ArtykułPaszport roślin przepustką do handlu na terenie UE
Zgodnie z unijnym prawodawstwem jednym z głównych dokumentów umożliwiających handel materiałem rośli…
ArtykułGrecja: charakterystyka rynku
Podstawę gospodarki greckiej stanowią usługi, w tym szczególnie turystyka i handel, a jednym z jej g…
ArtykułHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
ArtykułMongolia – od rolnictwa do innowacji
Mongolia to bogaty surowcowo kraj ze znaczącymi perspektywami rozwoju. Mimo dużej dynamiki wzrostu e…
-
Wydarzenie
Europejski Szczyt e-Commerce
23 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie się pierwszy w historii Polski Europejski Szczyt e-Commerce.
WydarzenieKonferencja „Doing business in Spain”
Centrum Business in Małopolska zaprasza przedsiębiorców z województwa małopolskiego zainteresowanych…
WydarzenieAspekty prawne i kulturowe przy wejściu na rynek wietnamski w dobie EVFTA
W ciągu minionych kilku lat polsko-wietnamskie relacje gospodarcze uległy znaczącej intensyfikacji, …
WydarzenieMisja biznesowa do Brazylii
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) zaprasza do udziału w wielosektorowej misji biznesowej do…
WydarzenieIII Polsko-Tureckie Forum Biznesu “Cybersecurity”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Konsulatem Generalnym Rzeczypospolitej Polskiej w Stambule…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.