Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (825)
- Wiedza (396)
- Kalendarz (1498)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Szanse eksportowe na Bałkanach dla firm z Podkarpacia
Praktyczne informacje na temat wymiany handlowej z krajami bałkańskimi – specyfika regionu i jego po…
WydarzenieInnoVEX 2025
PAIH zaprasza do udziału i współtworzenia stoiska na targach InnoVEX 2025 w Tajpej, Tajwan
ArtykułPoszukiwani producenci urządzeń terapeutycznych
Klient z Danii oferuje współpracę w oparciu o umowę dostawy
WydarzenieWsparcie rozwoju mobilności w firmach innowacyjnych
Pomoc dla firm o wysokim poziomie gotowości technologicznej
WydarzenieGlobal Health Exhibition 2025
Global Health Exhibition to jedno z najważniejszych wydarzeń branży medycyny i technologii medycznyc…
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – październik 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułNowy nabór wniosków na promocję polskich marek za granicą
PARP ponownie wspiera innowacyjne MŚP
ArtykułPolska na fali rozwoju morskiej energetyki wiatrowej
Potencjał rozwoju branży energetyki wiatrowej w Polsce zauważyło wielu zagranicznych inwestorów
ArtykułAsia Power Index 2024: Azja Południowo-Wschodnia rośnie w siłę
Publikacja pokazuje, które kraje umacniają swoje pozycje, a które tracą na znaczeniu
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-sierpień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 10,7 mld PLN
-
Artykuł
Ekspansja polskiej branży drobiarskiej na nowe zagraniczne rynki
Rozwój nowych rynków zbytu w Azji umacniania pozycję polskiego drobiu na arenie międzynarodowej
ArtykułNowe wymagania przy certyfikacji HGV
Od 28 października 2024 roku obowiązywać będą zaostrzone zasady
ArtykułBezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) na Ukrainie w latach 2021-2023
Na koniec 2023 r. skumulowana wartość polskich inwestycji na Ukrainie wyniosła 780 mln USD
ArtykułMyto w górę nie tylko w Niemczech – fala podwyżek opłat drogowych
Wszystkie kraje UE zostały zobowiązane do ujęcia kosztów emisji CO2 w swoich opłatach drogowych
ArtykułPolska branża kosmetyczna w 2024 roku
Polska branża kosmetyczna odpowiada za 5,5 proc. wartości dodanej brutto w UE
-
Wydarzenie
Jak sfinansować działalność B+R: technologie wodorowe w programie Horyzont …
Webinarium PAIH skierowane jest do profesjonalistów z branży zielonych technologii, w tym tematami z…
WydarzenieMining Week Kazakhstan 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach Mining Week Kazakhstan 2…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Drezdenku
Podczas wydarzenia w Drezdenku, eksperci z K-S SSE oraz PAIH omówią możliwości inwestycyjne i ekspor…
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na targi Hannover Messe 2025
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców sektora informatyki i telekomunikacji z naszego regionu…
WydarzenieCentral Asia Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na Central Asia Beauty Expo, największych targa…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.