Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (762)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1284)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Polsko-Tunezyjskie Forum Biznesu
Forum będzie okazją dla polskich firm do nawiązania bezpośrednich relacji z przedsiębiorcami z Tunez…
ArtykułPolska na GAMESCOM 2024 w Kolonii – podsumowanie
Na stoisku promowana była oferta blisko 60 polskich firm
WydarzenieLubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
ArtykułKiedy przewoźnik może się powołać na siłę wyższą
Zdarzenia pozwalające wyłączyć odpowiedzialność przewoźnika np. za niedostarczenie towarów na czas
RaportRaport „The Construction and finishing materials Sector in Poland”
Polski przemysł budowlany generuje około 10 proc. PKB kraju
-
Artykuł
PFR: Analiza gospodarcza USA – lipiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem PFR poświęconym analizie gospodarczej USA
ArtykułPolska w czołówce producentów piwa w UE
Z produkcją na poziomie 3,5 mld litrów zajmujemy trzecie miejsce wśród unijnych producentów
ArtykułNowe sankcje UE w transporcie drogowym wobec Białorusi
Zakaz wykonywania przewozów przez przedsiębiorstwa z siedzibą w Białorusi został rozszerzony
ArtykułPolski sektor lotniczo-kosmiczny na ILA Berlin Air Show 2024 – relacja
Podczas targów przedstawiciele sektora lotniczo-kosmicznego mogli zaprezentować swoje osiągnięcia
ArtykułSukcesy i wyzwania polskich sadowników: raport specjalny PFR
Udział Polski w produkcji jabłek w UE wzrósł z 20,5 proc. w 2004 r. do 34 proc. w 2022 r.
-
Podcast
Szlakiem Zatoki Perskiej: Eksploracja Rynków ZEA
W trzecim podcaście Trade ON AIR o obiecujących sektorach oraz zawiłościach kulturowych regionu
PodcastAfrykański Horyzont: Odkrywaj Możliwości Biznesowe w Kenii i Nigerii
Zapraszamy do wysłuchania drugiego odcinka podcastu Trade On AIR.
PodcastNiemcy, Szwajcaria, Liechtenstein: Klucze do sukcesu
Zapraszamy do wysłuchania pierwszego odcinka podcastu Trade On AIR.
Artykuł„Made in Uruguay ” – gospodarka
Nazywany „latynoską Szwajcarią” lub „Doliną Krzemową” Ameryki Południowej.
-
Wydarzenie
Inauguracja projektu Polskie Mosty Technologiczne FENG 2021-2027
Podczas wydarzenia m.in. „Biznes w Chinach – jak prowadzić interesy w Kraju Smoka”
WydarzenieŚniadanie biznesowe z PAIH w Legnicy
Podczas wydarzenia będzie można m.in. porozmawiać z przedstawicielami Zagranicznych Biur Handlowych …
WydarzenieII Polsko-Francuskie Forum Gospodarcze
Forum ma na celu stworzenie przestrzeni dialogu, w której polscy i francuscy przedsiębiorcy będą mog…
WydarzenieBIG 5 Global w Dubaju 2024
PARP organizuje stoisko narodowe podczas targów BIG 5 GLOBAL 2024 w Dubaju, wiodącego wydarzenia dla…
WydarzenieSemicon Europa 2024
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Semicon Europa są innowacje i współpraca
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.