Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (635)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1047)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Uzyskaj graniczne dokumenty jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
Nowa e-usługa dla eksporterów i importerów art. rolno-spożywczych
WydarzenieZamówienia organizacji międzynarodowych
Zostań dostawcą ONZ, UE, NATO i Armii Amerykańskiej
ArtykułPrzyszłość AI w Polsce – wyniki prekonsultacji
Unijne wymogi nakładają na kraje członkowskie obowiązek dostosowania swoich systemów prawnych
WydarzenieMisja gospodarcza do Meksyku i Gwatemali
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w misji gosp…
WydarzenieBranża kosmetyczna w Chile – szanse i perspektywy dla polskich przedsiębior…
Chile jest jednym z największych rynków kosmetycznych i perfumeryjnych w Ameryce Łacińskiej.
-
Artykuł
Polskie firmy w obliczu sankcji – strategie zarządzania ryzykiem
31 proc. firm było narażonych na ryzyko niezamierzonego naruszenia sankcji
ArtykułŚwiatowy handel w erze napięć
92 proc. ankietowanych spodziewa się zaostrzenia polityki eksportowej
ArtykułPozytywne nastroje wśród przedsiębiorców aktualne, ale w marcu spowolniły
MIK – marzec 2024r.
-
Artykuł
Rynek e-commerce w Chile
Chilijski sektor e-commerce to perspektywiczna branża z ogromnym potencjałem. Chile już teraz zajmuj…
ArtykułSektor budowlany w Kanadzie
Sektor budowlany jest jedną z największych i najważniejszych gałęzi przemysłu Kanady, biorąc pod uwa…
ArtykułTunezja – regionalny hub medyczny i chłonny rynek dla FMCG
W dniach 5-9 grudnia 2022 r. przedstawiciele PAIH odbyli misję do Tunezji. Jej celem była ocena pote…
ArtykułProekologiczna transformacja Meksyku
Meksyk, kojarzony przede wszystkim z wypoczynkiem, atrakcyjnymi plażami, tequilą, pikantną kuchnią i…
ArtykułSektor kosmetyczny w Brazylii
Brazylia to czwarty największy na świecie, zaraz po Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii, rynek …
-
Wydarzenie
KIDS’ TIME 2025 – Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dzie…
KIDS’ TIME to największe w Europy Środkowo-Wschodniej biznesowe targi sektora dziecięcego.
WydarzenieTargi Światło + Elektrotechnika 2025
Międzynarodowe Targi Sprzętu Oświetleniowego „Światło” to największe w Polsce wydarzenie branży oświ…
WydarzenieDach Forum + Fasada Forum 2025
Dach Forum + Fasada Forum to największe w Polsce spotkanie branży pokryć dachowych.
WydarzenieWinDoor-tech 2025
WinDoor-tech to jedno z najważniejszych spotkań producentów oraz dystrybutorów maszyn i komponentów …
WydarzenieBUDMA 2025
BUDMA to największe i najważniejsze spotkanie branży budowlanej w Polsce i Europie Centralnej.
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.